Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Nazlım

Nazlım. Bu gün rutinler sıktı beni. Bilgisayardan açıp kanarya kardeşlerin şarkılarını dinledim. Nazlım kalbimdeki serseri unutsam da unutmam eloğludur söyler geçer. Hey gidi günler hey ilk şarkıları Türküleri Rahmetli Dedem ve Babamla dinlerdik.365 günde yandı hayândı yâda Fadime Güneşten evladım diyerek şarkısı. Nasıl bir teyp vardı bilmiyorum ama hem babamda kondur radyolardan vardı. Şimdi o radyoları ellesem kesin ağlarım çünkü bende çok hatıraları var. Radyolardan BBC’den Türkiye’nin sesi İran Budapeşte Rusya Bulgaristan Sofya bayrak radyosu ve sansürlü TRT’den bir şeyler dinleyip vakit geçirmeyi severdim. Ben külüstür teybimden şarkılar dinlerdim. Sevdiğim şarkılarda sesini açardım annemden fırça yerdim. Şimdi teknolojik imkânlarımız geniş ama ben beş altı saatten fazla akademik yazılar dinleyemiyorum kafalar kalınlaşıyor zihnimiz dolu şu NTV’deki kaset zamanları programına kanarya kardeşleride alsalar güzel olur. Ah bu şarkıların gözü kör olsun diyorlar ya gerçekten onlarla acı tatlı günlerimizi anıyorum. Elimden birçok radyo geçti ama o eski çok kısa dalgalı radyolar bende iz bıraktı. Londra’yla yazışıyorduk. Bana on sekiz çalışanın toplu resmini göndermişlerdi. Ama bir arkadaşım ne yazık ki kaybetti. Pazar günleri BBC’de istek saati vardı. Bende seksen sekizlerden itibaren dinlemeye başladım. Beni teselli eden BBC’nin sesli derslerinin elimde olması. Bazen dinliyorum ama bir türlü ilerleyemiyorum. Bir gün ilerleyeceğim ve İngilizce radyo ve TV’leri dinleyeceğim zor ama imkânsız değil nazlım kanarya kardeşlerin bence en güzel şarkısı sen ellerin değil benim nazlımsın benim için her şey demeksin Nazlım.Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..