Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '18

 
Kategori
Felsefe
 

Ne Arakladınız Bu Sabah Hayattan?!..

Ne Arakladınız Bu Sabah Hayattan?!..
 

Emekçilerin kahvaltısı!..
Bir dilim ekmeğe sürülen krem peynir miktarı ve hırs üzerine sabah konuşmaları yapıyorlar!..

Masada!..
En genci nişanlı!.. ( kahvaltılıkları sabah alan) konuşacak!..
"Hoca!.. neden benim telefonum kameralı?.."
Dizaynır söze giriyor..
"Benimkisi hafıza kartlı"...
Kolcu (kol emekçisi) araya girdi...
"benimki sadece şarzlı:).."
" nasıl da alımlı yürür benim eteği en kısa olanı"
"o ne ki? benimkinin havası?"
"entarisi puanlı"

Sekiz kişilik kahvaltı sofrası!...
Kolcu!..
"En iyisi benim olmalı"
Nişanlı!..
"Benim de"
Dizaynır
"Hayır benim"
Dilimlenmiş ekmekler var.. koparılmış ta... (dilimlenmiş ekmeğe krem peyniri üç santim sürdü nişanlı)..
diğerlerine kalan; yine bir dilim ekmeğe sürülen krem peynir miktarı...
Enerji alacaklar hocadan..( beklemedeler, doymuş karınları)..
Konuşmayı deneyecek!..
Hepsi yakmışlar sigaraları!..
" Mesajlar beklersiniz.. umutlarda... "
Sigara dumanları!.
Hep bir ağızdan.... farklı değil yanıtları!..
"mesajlar bekleriz..umutlar... ama nasıl da hızlı"
Hoca sürdürecek!..
"Mesajlar yok..umutlar da.."
"Ya ne?" diyor en yakışıklısı!
Hoca şakalar yapıyor ama ciddi...
yanıtı...
" Birbirinizden arakladığınız.. krem peynir miktarı"...
biraz okumuşu bozuluyor
"krem peynir miktarı?.. bu mu şimdi hayata bakılan sınıf standardı.. sonrası?.."

Sonrası mı?
"Hırsları..
paylaşmaları..
Aşkları..
Bir dilim ekmeğe sürülen peynir miktarı..
hayattan arakladıkları sandıkları.."

Bitti.

 
Toplam blog
: 178
: 228
Kayıt tarihi
: 04.10.07
 
 

Resim yaparım... Yazarım... Düşün emekçisiyim.. İstanbulda yaşamaya çalışırım... Felsefe; bir mat..