Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

24 Temmuz '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ne aşklar varmış da benim haberim yokmuş...

Ne aşklar varmış da benim haberim yokmuş...
 

Ne aşklar varmış da benim haberim yokmuş yazık bana...

Dün akşam gezerken böyle bir aşka istemiyerek şahit oldum.

Yolda yanımda yürüyen 15-16 yaşlarında genç bir kız telefonla konuşuyor. Olaya başından beri şahit oldum.

-Bana önemli birşey söyleyecektin şimdi müsaidim aşkım.

Kız dinliyor ve bir iki dakika sonra bir ağlama bağırma sesi tam yanımda şöyle bir irkildim hayırdım dedim kendi kendime.

Kız:

"Olamaz Fatih sen beni nasıl terk edersin? Niye? Neden?"

Karşı taraftan çocuk ne söylüyor bilemem orasını artık...

Hemen peşine feryat figan ağlamak bir yana bir de bağırmaları aman Allah'ım!

"Beni terkedemezsin, niye şimdi bu ayrılık, ben seni çok seviyorum ama, bu arada şunu bilki eğerki beni bırakırsan kendimi öldürürüm ben sensiz yaşayamam."

''FATİH FATİH... yalvarırım beni bırakma, bırakma" ve buna benzer bir dünya söz.

Tabi bu olaylar olurken bütün insanların gözü kızın üzerinde herkeste bir merak niye ağlıyor bu kız yolda delirmişcesine... Kız telefonu kapadı zavallı ben yanında yürüyorum yine düştü düşecek yere.

İçimden bir an kıza dönüp hiçbir erkek için değmez böyle şeylere bırak giden gitsin istediği yere çok güzelsin yaşın daha küçük unutursun diyecektim ama durumu çok kötüydü.

Söylesem de hıçkırıklar içinde duymazdı zaten.

Yarasını hepten deşmek istemedim doğrusu!

Zavallı kız belki de aşkı ilk sevdasıydı.

Ne olursa olsun değmez kimse için, insanın kendi hayatı herşeyden üstün gelir.

İlk aşk işte bittiği an insan bütün dünyasının yok olduğunu zanneder, hayat onun için durmuş gözüyle bakar dünyaya.

Zavallı kız kimbilir neler hissediyordu, yüreğine hangi acılar saplanmıştı.

Olay bu kadar sonunu bende bilmiyorum parka doğru ilerledi, kendine gelmek için oturup düşünmeye ihtiyacı vardı sanırım... Ben yoluma devam.

''Aşkların en güzel şekilde acısız ve hüzünsüz, hep mutlulukla bitmesi dileğiyle... sevgiyle''

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..