Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '10

 
Kategori
İzmir
 

Ne bitmez çileymiş bu trafik ayol :)

Ne bitmez çileymiş bu trafik ayol :)
 

İzmir'de 3. cü yılım :)

Buraya yerleşeli olmuş o kadar.

Çalışmaya başlayalı da 2 seneyi geçti.

Trafiği hiç bilmiyordum ama :)

Önceki iş yerime gidiş güzergahım merkezden uzaklaşma şeklindeydi.

Haliyle otobüsler boş, yollar açık oluyordu.

Dönüş de aynı şekilde olduğundan trafik derdim hiç yoktu bu zaman zarfında.

Yukarda Hatay yolundan değil aşağıdan sahilden gidip geldim hep.

Mümkün olduğunca uzak durdum o güzergahtan.

Tayin yaptırıp merkeze gelince de metroyu kullanmaya başladım.

Trafik diye bir derdim, yine olmadı.

Metrodan inince canım isterse tekrar otobüse biniyordum; canım istemezse geze geze ağaçlıklı yolun yeşilliğine baka baka yürüyordum işyerime.

Fırından sıcak sıcak poğaçamı da alıp yetişiyordum çaya.

Gayet mutlu mesut yaşayıp gidiyordum düne kadar :)

Dün işim vardı, izin aldım erken çıktım.

Da...

Bornova'dan Alsancağa bir saatte mi gelinir?

Metroyla Konak, oradan da otobüsle Alsancak yaptım, bir saatime maloldu.

Basmane'de insem kaybolurdum, bilmiyorum ondan sonrasını :)

Neyse...

Orada işim vardı, sonra Balçova'ya geçtim...

Bir saat de o sürdü.

Sahilyolundan gittiğim halde üstelik.

Metro inşaatı bölgesine hiç girmedim.

Otobüs beklemekle, yolda trafikle geçti günüm.

Normal şartlar altında ben o yolu yürüyebilirim rahatlıkla.

Var yürümüşlüğüm.

Zaman olarak da dün yolda geçirdiğime yakın olur.

Bir saati geçer ama...

Vitrinlere bakarım, ufak tefek alışverişimi de yaparım.

İzmir'de trafik neyim bilmeyen ben, dün Alsancak Balçova arasında serseme döndüm.

5 dakikada bir otobüs vardır o hatta normalde.

Daha aracın biri hareket etmeden diğeri yanaşır durağa.

Normal trafikde 20 dakikalık yol o mesafe.

Metro kazıları nedeniyle araç ve sefer sayısı da arttırıldı üstelik.

Ama...

Yolda kaldım :)

Taksiye binsem....

Trafik tıkalı.

Otobüsle beraber gidiyor taksiler de.

Dolmuşların da gelmeyeceği tuttu niyeyse :)

Gıdım gıdım ilerliyor trafik.

O caddenin adını bilmiyorum

9 Eylül Ünv. Rektörlüğünün önünden Konak, Sahilyolu, Balçova yolu boyunca bütün kırmızı ışıklar da beni buldu üstelik.

Vızır vızır gelen otobüslere o kadar alışmışım ki ne dolmuşa binmek geliyor aklıma ne de taksiye.

Başı dönmüş bir hatun kişi olarakdan bekledim otobüsü.

Sonunda yine oradan oraya, buradan buraya aktarma yapa yapa gittim gideceğim yere.

Daha yolda yorulmuşum :)

Sabah sahilyolundan deniz havası ala ala işe giderken ne rahatmışım :)

Karataş'dan Üçkuyular'a püfür püfür en fazla 10 dakikada gitmek ne keyifmiş :)

Metroyla Üçyol'dan Bornova'ya trafiğe takılmadan gitmek ne saadetmiş :)

Bir saatte Bornova'dan Alsancağa gelmeyi sevmedim hiç :)

Keyfine düşkün bir havva kızına bu kadar zulüm yapılmaz, yazık bana :)

Vallahi :)

Trafik sorununa acil çözüm bulunsun :)

Yolda kalmayayım hiç :)

Lütfen :)

Çok rica ediyorum :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..