Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Ne bu sevdandan geçtim

Ne bu sevdandan geçtim
 

Alıntı.


Bir çiçek diyarında, taç yaprağa düşüşüm

Sinemde serpildikçe, hep peşin sıra gittim

Hasret düğümün berkmiş, çözmeyince küsüşüm

 

Mihraba yüz sürmekse, Mah yüzde özde bittim

Ne bu sevdandan geçtim, ne de aşkında yittim

 

İmdat isteyen kalbe; söyle nasıl verilmez

Yoz gülde diken sevdim, tomurcuğu derilmez

Benden veda bekleme, giderayak serilmez

 

Mihraba yüz sürmekse, mah yüzde özde bittim

Ne bu sevdandan geçtim, ne de aşkında yittim

 

Özlemin zirvesinde, bülbülü güle saldım

Hainliği tuttu da, kapriste dibe daldım

Rengini bilemedim, kor renkten alev aldım

 

Mihraba yüz sürmekse, mah yüzde özde bittim

Ne bu sevdandan geçtim, ne de aşkında yittim

 

Fırıl fırıl dolanıp, otu çöpü bir yolsan

Başkasına yasaklı, ah gönlüme bir dolsan

İstediğin rengi seç; ya da rengimde solsan

 

Mihraba yüz sürmekse, mah yüzde özde bittim

Ne bu sevdandan geçtim, ne de aşkında yittim

 

Faslı baharın geçse; kime yâr olacaksın

Senelerin yüküyle, bende mi solacaksın

Hicretine küsmüşken, öze mi dolacaksın

 

Mihraba yüz sürmekse, mah yüzde özde bittim

Ne bu sevdandan geçtim, ne de aşkında yittim

 

  

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..