Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Ne Bulutlar Geldi

Ne Bulutlar Geldi
 

foto:genbilim.com


Ne bulutlar geldi ufukları aşarak

Sağanaklar yağdı ormanları yıkayan

Sisinde kayboldum dağ yamaçlarının

Islandı kalbim hep ağlayarak

Ne bulutlar ne sağanaklar

Geçti üstümüzden ağlayan

Safran çiçekleri gibi sarı

Çiğdemler gibi mor

Ne çiçekler açtılar kalbimizde

Karların altından toplayım dedim

Nevruzla kardelen birlikte bitmiş

Hepsi dikenler dibine gitmiş

Hepsine birden koşayım dedim

Sevda meleğine elimi verdim

Çiçekler hep böyle kardeşçe

Halı üzerine ekercesine

Rüzgara kapılmış hep desenleri

Hepsi kalbimizde bitercesine

Buketi sevgi için deriverdim




Nariçi.

 
Toplam blog
: 376
: 1841
Kayıt tarihi
: 06.07.07
 
 

Hayat herkes için aslında yalnızlıktır. hiç kimsenin doğal garantisi yoktur. (Günlük atüel haberl..