Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '11

 
Kategori
Mizah
 

Ne çaldın? Islık çaldım!

Ne çaldın? Islık çaldım!
 

Bakın şimdi ne yapacağım!
Dudaklarımı yuvarlak yapıp, boğazımdan dudağıma doğru nefesimi vereceğim, o ses çıkacak benden.
Hemi de en alasından...
Zaten suç oldu artık.
Yani çalıyorum ya, aslında çalmamam gerek.

Basketbolda hani bu sesi çalanlar oldu ya...
Onlar da benim gibi dudaklarını yuvarlak yapıp, nefesi verince...
O birileri bozuldu. Kızdı!
Yanındaki korumasına sordu:
- Ne yapıyor bunlar?
Koruma:
- Islık çalıyorlar, dedi.
Islık çalıyorlar deyince bozuldu. Kızdı!
O bozulunca Basketbol sahası inadına ıslık çaldı.
- fiyuuuu, diye!

Ben artık ne zaman Televizyonda o birilerini görünce, dudaklarımı yuvarlak yapıyor ıslık çalıyorum.
Gıcık kaptığını öğrendim ya, onun için çalıyorum.
Yoksa çalmam!
- fiyuuu, diye!

Zaten bundan sonra hep ıslık çalarak gezeceğim caddelerde.
O ıslık çalanlardan rahatsız olan birileri var ya, onun inadına çalacağım!
Keşke o birileri de ıslık çalsaydı sadece. 

Az yaklaşın...
Az daha...
Nasıl? İyi çalıyorum dime?
Ben böyle ıslık çalacağım işte...
O birilerinin inadına..
- fiyuu, diye!

Mustafa Çelebi 

 
Toplam blog
: 103
: 2332
Kayıt tarihi
: 31.10.09
 
 

1974 Almanya- Krefeld doğumluyum. Aslen Malatyalıyım. Lise mezunuyum ve Web tasarımı ile uğraşıyo..