Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Ne çok...

Ne çok...
 

Ve dahi kıpırdamıyordu ay

Süreyyanın göğsünde

Açık bir yara

Kanıyordu zil zurna…

Ve yakamoz yakamoz damlıyordu

Alaca çöktümü uykuya…

Tüm dillerde anlatılır

Masalsı sarhoşluğu…

Bendin gerçek…

Hiç olmadığın kadar sen…

En ağlamaklı halini de sevdim

En ağız dolusu küfrederkende sen…

Ah yar…

Ne zor bir doğumdur bu

Denizler yarılası…

Bir gülüşüne

Bir ömür adanası…

Hanidir çetelesini tutuyorum

Özene bezene kitap aralarında

Saklıyorum

Kumar gülü

Şen sesini…

Kokunu serpiyorum

Şiirlere

Avuç dolusu…

Bilmek seni

Ebediyen alın yazısı…

Dedirtiyor işte

Katmer katmer gülüşün

‘’lan olum

Ne çok sevmişim ben seni’’

Alaza veriyor her bahar

Yeni sürgün…

Hasat hasat bitmiyor…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..