Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne çok Bekir Coşkun yazısı gelirdi eskiden

Ne çok Bekir Coşkun yazısı gelirdi eskiden
 

Yayın dünyasındaki ciddiyetsizliğe dayanarak hiç yazı yazmamaya karar veren ve kendine verdiği sözü 35 yılı aşkın bir süre tutup kalem almayan Yaman Koray...”

Malkaralı dostum Mutlu anlatmasaydı, Yaman Koray isminde birinin yaşayıp, öldüğünden, dalgıç olduğundan ve kitaplarından haberim olmayacaktı!

Büyük Orfoz!

Ne zor oldu bu kitabı bulmak...

Trakya’da bildiğim ne kadar sahaf ve kitapçı varsa hepsine sordum, bulamayınca, olurda bir yerlerden ellerine geçer diye telefon numaramı bıraktım...

D&R’dan aradılar... Bilmem neredeki mağazada bir tane varmış, getirmişler...

O heyecanla okudum... Ağzımdaki kekremsi tatla bitirdim... Aslında kitapta olup biteni anlatacaktım...

Yaman Koray’ın yayın dünyasındaki ciddiyetsizliğe dayanarak 35 yıl eline kalem almamasına takıldım...

Sonra tesadüfen yeni çıkanlar rafının en dibinde görüp aldığım başka bir kitabı okudum...

Bekir Coşkun’un; Başın Öne Eğilmesin!

Eskiden, Bekir Coşkun’un Hürriyet Gazetesi’nde yazdığı veya Habertürk’ de yazmaya başladığı dönemler olacak da, ben bu kitabı duymayacağım, tesadüfen görüp alacağım, öyle mi?

Kalkıp kopardı ortalık!

Aydın geçinen tanıdıklar sorardı önce; “ Bekir Coşkun’un kitabını okudun mu?

“ Okumadım” demek ne ayıp şey!

Almak, okumak lazım...

Bilmek lazım...

Mail atan da olmadı!

Oysa ne çok Bekir Coşkun yazısı gelirdi eskiden... Pako’yu Postal’ı Cunda’daki evin terasını bilmeyenimiz mi var?

Ne değişti o günlerden bugünlere?

Sadece Çelik mi?

Devir mi?

Bizler mi?

Yayın dünyasındaki ciddiyetsizliğe bir kızmış adam, 35 yıl eline kalem almamış, kendini deryaya vermiş...

Kimi cezalandırmış Yaman Koray?

Yayın dünyasını mı, okurlarını mı, toplumu mu, devri mi?

Hiç biri değil...

Faturayı kendine kesmiş, kendini yazmaktan mahrum etmiş...

Ya Bekir Coşkun’un başına gelenler?

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..