Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Ne çok büyüğüm varmış

Ne çok büyüğüm varmış. Dün itibarıyla bayram. Salgın tehlikesi yüzünden bir araya gelemiyoruz. Bende büyüklerimi aradım. Küçüklerim beni fazla aramadılarsa da canları sağ olsun bulundukları yerlerde mutlu olsunlar.

Ne çok özlem biriktirmişim amcalarım sevdiğim ablalar ve abiler. Hele halam sesini duymak huzur verdi yüreğime. Fadimeler ve Fatmalar. Şöyle akrabaları düşünürken ne kadar Fadime varmış ailemizde. Severim fa dikleri. Annem yengelerim ve Fatma halam. Neyse duaları aldık bazı dostları Whatsapp telefon mesajı bazılarını aramakla vaktimi geçirmişim. Hatta sevgili Hüseyin ve sevil ablamı aramayı unutmuşum onlar beni arayıp kendilerini hatırlattılar. İyiki’de aradılar.

Bazen bir dost sesi ruhumuzun acılarını sancılarını dindiriyor. Yaralarımızı sarıyoruz. Belki bu gün ve yarında küçük rötuşlar yaparız. Sevgili Bekir’le gelsin çayla gitsin gazozlar. Çok şükür doğan her güne şairin ifadesiyle ye terki gün eksilmesin penceremden. Her ne kadar soframızda her gün ekmeğimizi bölen yar özlemi olsa da bazen dağ başı yalnızlıkları yaşasak da geceleri ben sana mecburum desek de her yeni gün yeni armağanla uyanıyoruz bayram şarkıları ve sevincimiz eksik olmasın bayram gelir elime elimize desin Azeri türkümüz. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..