Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne değişti?

Ne değişti?
 

Umutlarla beklendi; önce haftalar, sonra günler derken saatler sayılmaya başlandı. Uzun yıllardır bir arada olmadığım insanlarla birlikteydim o gece. Tesadüf ki benim gibi 2006’yı kovmaya hazır insanlardı. Onlar için de sevimsiz bir yıl olmuş. Ve kafadarlar olarak son saatlerde iyice arttı huzursuzluğumuz, saatler iyice geçmez oldu. (Çok erken buluşmuşuz galiba, birbirimizden mi sıkıldık o arada acaba?...)

Bir taraftan da yarının bugünden ne farkı olacak ki, derken birbirimize aklımıza geldi birden. Tabi ya milli piyango çekilişi! Ah bir de aramızda bileti olan olsaydı… Gerçi bizim varmış bir tane sonradan öğrendim ama hiç merak bile etmedim. Hiç çıkanı görmedim yakınımda, ya da duymadım…

Ve nihayet 2006 gitti tazecik 2007 geldi başımızın üstünde yerini aldı. Sabah güneş yine aynı doğdu. Gerçi gece fazla kaçıranlara biraz geç ve ağrılı doğdu… Ama yine de aynı yerden doğdu, aynı saatlerde yükseldi. Yine acıktık, yine tuvalet ihtiyacımız vardı. Her şey yine aynı, yine aynıydı işte…

Takvimde değişen bir rakam dışında her şey aynıydı…

Sanırım o gece hayatı değişenler arasında piyango talihlileri birinci sırada. Onun dışında bir gece de ne değişebilir ki zaten…

Doğan bebekler ve hayata veda edenler dışında…

Belki önümüzdeki günlerde, ki o da ancak çabalarsak değişecek bizim gibi insanlar için bazı şeyler…

Ama yine de çok merak ediyorum, MB’de sayımız 1000’i geçti. Gerçekten var mı acaba aramızda bir gecede o talih kuşunu yakalayabilen, bir bebeği doğan, bir evlilik teklifine evet diyen…

Hayatı o gece değişen var mı burada arkadaşlar, çok merak ediyorum; bir zahmet paylaşıverin bizimle.

Ferdi için:

http://biryardimeli.bz.tc

 
Toplam blog
: 240
: 1628
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Zamandan şikayet ederken, ne kadar hızlı aktığını fark edemeden geçmiş yıllar. Kırklı yıllar, kır..