Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '08

 
Kategori
Futbol
 

Ne diyeceğimi bilemiyorum. Yazıklar olsun mu deseydim yoksa?

Ne diyeceğimi bilemiyorum. Yazıklar olsun mu deseydim yoksa?
 

Futbol ile ilgili bir blog yazacağım aklımın ucundan bile geçmemişti bu güne kadar. Öyle doldum ki mutlaka içimdekileri dışarı atmam lazım. Maçı tek başıma izlediğim için konuşacak, dertleşecek birini bulamadığım için yazıyorum...

Galatasaray'ın maçlarını izlemeye çalışan bir futbolseverim. Takım olarak Samsunspor'luyum. Samsunspor'un durumu içler acısı olduğundan maçlarını izleme keyfini yaşayamıyorum zaten. Ne zaman Samsunspor'un maçını izlemeye gitsem veya gitmeye karar verip de gidemesem, yeniliyoruz. Bu benden kaynaklanan bir durum olmasa gerek :)

Bari gönlümüzde iyi bir takım! olan GS'yı izleyelim de gözümüz gönlümüz futbola doysun diye düşünmüştüm bu akşam. Hem de ne doydum...

Uzun zamandır GS'ı bu halde görmemiştim. Futbolcular oynamamak için ellerinden gelen bütün çabayı sarfettiler desem yalan olmaz. Üç isim : Emre, Barusso, Lincoln GS'ı bitiren üç isim oldular bu geceye damgasını vurarak. 90 dakikamı alıp beni gergin ve sinirli yapan bu insanlara ancak yuh olsun diyebiliyorum.

GS, lig sonuncusu Kasımpaşa'ya Ali Sami Yen stadında 1-0 yenildi....

Başımız sağolsun. Gidişat nereye demekten kendimi alamıyorum. Bu filmi bir daha görmek istemiyorum....
 
Toplam blog
: 55
: 3379
Kayıt tarihi
: 14.05.07
 
 

'Hayat nefes alınan anlardan ibaret değildir. Hayat nefesin kesildiği anlardan ibarettir.' Haya..