Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Ne düşündün?

Ne demiştin? Vıcık vıcık mı?
Ne demiştim? Şekerli sakızım mı?
Ne düşünmüştün?
Ne düşünmüştüm?
Hani ağzımda ki sakız olsan, çiğnerim seni!
Güzel mi?
Hayır!
Evet mi?
Peki şişirsem seni?
Şişirsem, şişirsem...
Şişsen sen de!
Şişirsem ve patlatsam sonra, ciğerimde ki son nefesimle!
Dudaklarıma yapışan tadsız yumuşaklığını elimle alıp atsam bir kenara!
Ya birinin ayağının altına yapışırsın sıcak asfaltta
Ya da birinin avucuna yapışırsın bir bankta!
Ne düşündün?
Ne düşündüm?

...

Ağzından eksik etmediğin "bencillik" kokan o lafları ki onlar senin şekerli sakızındı.

Tüketmekten korkmadan çiğnedin! Kendi tükürüğün de kendi sevgini boğdun,

Belki farkındaydın boğarken ama şişirip patlatırken düşünmedin sen de kelimelerinin dudaklarına yapışacağını,

Düşündüm...

Patlatmıştın sen de...

Ardından atmıştın gözlerime, "sen" kokulu kelimeleri.

Ne düşündüm?

Bilgi kanaması yaşayan düşlerimi düşündüm, senin aşk kanaması yaşayan vıcık vıcık hayatına inat!

Ne düşündün?

 
Toplam blog
: 76
: 418
Kayıt tarihi
: 26.04.09
 
 

İçimi yazılarıma, dışımı enerjinin akışkanlığına bıraktığım ben, yaşama her sıradan insan kadar m..