Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

06 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne fikirde olduğunuzu anladım...

Ne fikirde olduğunuzu anladım...
 

Genc bir arkadasimiz; bulmus bulusturmus, merak etmis, hakkimda sorular sormus. "Uzaklara gitme!.." dedim. Buradaki adresimizi verdim. Bakmis hemen. Galerimize.

"Galerinize baktim. Ne fikirde olduğunuzu anladım. Ne yapalim. Saglik olsun..."

***

Buralara geldigimizin ilk yillariydi. Cocuklarin kitaplarina bakmaya hevesliydim. Bir yerde sistemleri anlatiyordu. Kominizm nedir? Kapitalizm. Sosyalizm. Emperyalist...

"Biz kapitalist bir ulkeyiz. Ancak; Kominizmin ve sosyalizminde bize uyan taraflarini aldik..."

Ornekler vermisler. Sosyal yardimdan, saglik sigortasi uygulamalarina kadar...

***

Arkadasimiz;

- "Ne fikirde olduğunuzu anladım..."

Dediginde ben sasirdim. Ne fikirde olduğumu ben bilmiyorum ki...

Askerlere cok olmadik salvolari savurursaniz, asker tarafindayim. Cok yagcilik yaparsaniz, sivilim... Bati Muzigi dinleyecek kadar zuppe, arabesk mirildanacak kadar zevksizim. Demokrasi hayrani gecinirken, isime gelmediginde haykiririm. Dinle ilgim yok derseniz yanilirsiniz. Sizlerin cogundan daha fazla ayeti ezbere bilirim. Coook iyide ezan okurum. Baglarbasi'ndaki komsularim sahittir. Biraz Sunni, biraz Aleviyim. Biraz Kurt, biraz Turk; biraz da Arabim belki. Turk subayiyim. Harbiyeli. Inatciyim. Kavgaciyim. Insan severim derken, incittigim de cok olmustur...

Biraz Kominist, biraz Kapitalist, biraz Sosyalist, biraz ilimli, biraz ilimsiz...

***

Kisacasi Sevgili Mehmet;

Ben ne fikirde olduğumu anladım mi ki, sen anlayasin...

Sen gel bizi ziyaret etmeye devam et.

Bir yerlerde kendini bulabilirsin...

Gozlerinden operim...

Agabeyin

M. Kemal Ozturk

***




Cizgi: Hamid Bahrami "Adem ile Havva"

http://www.hameedbahrami.com/





 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..