Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Ne gazeller gördüm çırılçıplak

Daldaki her yaprak gibi
Sen de düşeceksin ağacımdan.
Ben şairim
Ne gazeller gördüm çırılçıplak
Tabutsuz duasız yitip giden...

Zamana oyduğum zulalar yıkık şimdi,
Rüzgarlara kaçtı saçlarının kokusu.
İstesem de zaptedemem içimdeki çılgınlığı
Bilsen kaç fırtınanın hovardalığı ayartır beni...

Toprak gibi ezildin yağmurun şehvetinden,
Sırılsıklam bir sevdanın diliydim anlamadın.
Kayalardan aşk şarkıları bekledim uzun zaman,
Şimdi bulanık göletlerin içinde bir yosunsun...

Rengi her kırmızı olan gül değildir...
Belleğimdeki her sözcük gibi
Bir zaman
Sen de anlamını yitirebilensin... CAFER DEMİRTAŞ...26/ 09/ 2010 MERSİN...

 
Toplam blog
: 195
: 404
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

1956 Tunceli doğumluyum. 1975 Erzincan lisesi mezunuyum. 12 eylülün anti-demokratik uygulamaların..