Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '07

 
Kategori
Dostluk
 

Ne gidebildi ne de kalabildi.

Ne gidebildi ne de kalabildi.
 

Ve gitti…

Nereye gitti? Bilmiyorum…

Aslında ne gidebildi…

Ne de kalmaya gücü kaldı..

Giderken gökyüzünü ağlattı.

Giderken beni ağlattı.

Giderken tigeri ağlattı.

Giderken çocuklarının içini ağlattı.

Bu gün herkesi ağlatmasına rağmen gitti.

Çok rica ettim, çok yalvardım, çok ısrar ettim.

Ama o gitti.

Dayanacak gücünün kalmadığını söylüyordu hep.

Yanlış insan mıydı, yanlış ticaret miydi?

Onu bu noktaya getiren bilmiyorum.

Ama sevdiğim dostum gitti.

Terminalde elimi öyle bir sıkışı var ki, ciğerlerim söküldü.

Korkuma sarılıp, Allah yolunu açık etsin bile diyemedim.

Gözün aydın olsun Bursa.

Gözünüz aydın dostuz diye çevresinde pervane olanlar.

Gözünüz aydın yanlış insanlar.

Hepinizin gözü aydın.

Ama hiçbiriniz fazla ümitlenmeyin.

Sizin yüzünüzden buraları terk eden dostumu, size inat bir gün geri getireceğim.

Resim:yerleşkem.İnönü.edu.tr

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..