Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Ne güzel şey özgür olmak

Ne güzel şey özgür olmak
 

NE GÜZEL ŞEY ÖZGÜR OLMAK


Ne güzel şey özgür olmak

Gezmek isterdim ben

Gönlümün istediği her yeri

Lakin gezerdim de hayallerimde

Hem hesapsızca, sorgusuzca, en güzeli özgürce

Para isteyen yok vize soran yok

ister otobüsle git ister uçakla

he ya da ışınlan....

Ne güzel şey özgür olmak değil mi

bağlayamaz hiçbir yargı, hiçbir hukuk, hiçbir devlet

uçarken ordan oraya hesapsızca

sorgu yok, sual yok

neden uçtun diyen,k elepçe vuran, dayak atan yok

Ne güzel şey bu özgürlük...

güneşin sarı ışıklarına dokunurken

karanlıkta ayın üzerinde dolaşırken

yıldızlarla sohbete koyulurken

soramaz hiç bir adem oğlu

sorugaya çekemez karanlık odalarda...

Ah ne güzel şey özgürlük

Konuşmak gönlünce bağıra bağıra şarkı söylemek

Dans etmek ayaklarım yerden kesilir gibi

uçarcasına kuşlar gibi

Öpmek, sarılmak istediğin gibi doyasıya

Suçsuz günahsız bebekler gibi

Masumken bütün insanlara...

Ne güzel şey bu özgür olmak

Aaaaa pardon özgür olmak hayal kurmaktır

Hiç sormadım suç mudur acaba bu güzellik...

Özür dilerim Kaptırmışım kendimi...

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 7
: 508
Kayıt tarihi
: 29.11.12
 
 

Şu an özel bir sektörde grafikle uğraşıyorum. Ama birçok insan gibi asıl yapmak istediğim bu deği..