Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ne güzeldi seni sevmek

Ne güzeldi seni sevmek
 

Sen bazen karlı havada açan güneşim

Bazen güneşli havada yağan sağanak yağmurumdun

Çiçeğin suyla can bulması gibi

Ben de seninle doğar, sende can bulurdum

Ne güzeldi gözlerimi senle açmak yeni doğan güne

Ve ne güzeldi her gece seni düşünürek uykuya dalmak

Giyinirken, yolda yürürken,

Arabada camdan dışarı bakarken her yerde seni görmek

Rafet El Romanın “hep yanımda kal” şarkısını dinlerken

Seni düşünmek ne güzeldi

Ne güzeldi hafta sonu buluşmalarımız

Liseli gençler gibi el ele, göz göze

Bedenlerimizden dışarı taşan çocuksu heyecanımız

Koskoca insanlardık oysa

Kağıttan bir geminin su üzerinde gezinmesi gibi

Gezinirdim yüreğinin derinliklerinde

Engel tanımazdı dudaklarımız birleşince

Hiçbir şey söndüremezdi çıkan yangını

İki ayrı beden buluşurduk tek bir bedende

Sen ben olurdun, sen olurdum ben de

Hep zor anlarımda

Tutunurdum aklının uzattığı dallara

Ne güzeldi gün batımını seyretmek başım omzunda

Ne güzeldi yanı başımda uyuduğunu bilmek

Uyurken seni seyretmek…

Sen yanımda yokken bile

Seni sevdiğimi hissetmek ne güzeldi

Sevginle güç bulup hayata dimdik tutunmak

Bütün kararsızlıklarımı geride bırakmak ne güzeldi

Ne güzeldi seni sevmek cantanem

Senin de beni sevdiğini bilmek…

Ayrılıp aşk acısı çekenleri şimdi anladım

Buymuş demek ki severken ölmek…

 

Sevgiyle Kalın...

 
Toplam blog
: 38
: 1605
Kayıt tarihi
: 10.08.11
 
 

İstanbul doğumluyum. İçimden geldiğinde yazmak ve yazılarımı sizlerle paylaşmak için buradayım.  ..