Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne hayallerle, ümitlerle

Ne hayallerle, ümitlerle
 

Yeni yıla girerken, şöyle bir arkama baktım. 2010'da neler yaşadım ve gördüm. Düşününce vay be bunları gerçekten yaşadım mı diyorum. Hepimiz yeni bir yıla girerken yeni umutlarla gireriz. Umutlarımız da; karamsarlık ve kötülüğe yer yoktur, zaten olmamalıdır. Kim ister ki, yeni yılda hasta olayım, başıma gelmedik kötülük kalmasın diyen var mı içinizde. Yok değil mi? İnsanoğlu hayatın hep güzel tarafını görmek ve yaşamak ister.
Benim içinde öyle, geride bıraktığım yıllara girerken, eksileri hayal etmeden, cebime artıları koymuştum. Hayat bu hani derler ya; İnsanın başına gelmedik olmaz, kimsenin ettiği, kimseye kalmaz. Sözün özü, bu sene bana cuk diye oturdu. Başıma gelmez dediğim şeyler başıma geldi, şimdi malum kimseyi izliyorum yaptığı yanına kalacak mı? Bekleyip göreceğim.
Yeni yıla girerken, eski yılı tedavülden kaldıracağım, limiti ve bana verdiği zarar fazlasıyla çok oldu. Yararı olmadı mı? Oldu tabii, dostumuz dediğimiz kişileri tanıdım. Biri benimle ağlarken, diğeri için gözyaşımın anlamının olmadığını, bana verdiği zararın önemini fark etmediğini öğrendim. Tek üzüntüm gerçek bir dostumu kaybettim. Diğerinin değeri zaten benimle ağlayanla vardı, onun yüzünden dostumu da kaybettim. Gerçekten çok üzgünüm dostum, seninle görüşmesem de, ölene dek dostum olarak kalacaksın.
Yeni yıl da, şöyle mutluluk denizine yelken açıp, orada boğulmak istiyorum. Yaşadığım tüm kötü günleri orda geçmişin derinliklerine ve cehennemin dibine yollamak istiyorum. Tüm insanların demiyorum; İyi insanların, her şey gönlünce olsun, yeni yıl’a girerken tomurcuk olan hayallerinin ve umutlarının yeşerip, mutluluk denizine yol almaları dileğiyle. Sevgi, Ssygı, dürüstçe ve de hoşçakalın
 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..