Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '09

 
Kategori
Blog
 

Ne heyecan !

Ne heyecan !
 

_________________________________________________________________________________________________________


Farklı bir mutluluk yaşıyorum bugün.
Ne mezuniyet ne de kazanılan bir ikramiye heyecanı gibi değil.
Her yeni makale, şiir ya da biten bir kitap yeni bir evlat sahibi olmaya benziyor.
Kalp durmakla atmak arasında kararsız kalıyor.
12 yaşımdan beri durmaksızın okuyorum, yazıyorum.
Canım annem!
Edebiyat aşkımı yüreğime yerleştiren sana minnettarım.
Bugün 100. blog'uma ulaştım.
Mart 2009'da aranıza katılışımdan bu yana geçen 7 ayda 100 blog.
Yani, iki günde bir yeni blog yazmışım.
Ve bunu; durmaksızın seyahat ederken,
şirketim için yeni projelere imza atarken,
son kitabımı redakte ederken,
şiir kitabımı hazırlarken,
üçüncü kitabımı yazmaya devam ederken,
dergilere makale yazarken,
fotoğraf sergime hazırlanırken; karada, havada, denizde, dünyanın dört bir coğrafyasında yapmışım.
İyi ki de yapmışım.

MB ailesinin bir ferdi olmaktan ve hayatı sizlerle paylaşmaktan, bir renk tayfı yaratmaktan büyük keyif alıyorum.

Sevgili MB editörleri ve diğer çalışanları, son derece özenli ve değerli yorumlarıyla blog'larıma değer katan yazar arkadaşlarım ve MB okurları, iyi ki varsınız. Yaşamımı yaşanır kıldığınız için hepinize teşekkür ederim.

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..