Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Ne insan ne de hayvan

Ne insan ne de hayvan
 

Ne insanlar gördüm.
Ne insanlar gördüm.
İnsan demeye utandım.

Hayvanlardan daha geri.
Bencil, acımasız.

Hayvan bile açlığını gidermek için
Avladı avlarını en az acıyla.

Ne zulümler çektim.

Ben artık insan demeyceğim onlara.
Yaratılanı hoş gör yaratandan ötürü.

Okuma bu felsefeyi.

Ne insanlar aç ve susuz
Ekmeklerini, sularını başkalarına verdiler.

Ne acılar yaşadılar.
Gözlerinin sana verdiği sade bir huzurdu.

Bana öteki demeyen.
Sen ben demeyen
Ne insanlar yaşadı.

.......
 
Toplam blog
: 20
: 627
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

1978 Ankara doğumluyum. Bir kamu kurumunda memur olarak görev yapmaktıyım. Edebiyatı ve felsefeyi se..