Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '12

 
Kategori
TV Programları
 

Ne iş olsa yaparım abi

Ne iş olsa yaparım abi
 

Son zamanlarda televizyonda hangi proğramı açarsanız açın, karşınıza hep aynı kişiler çıkıyor. Bir bakıyorsunuz tartışma proğramlarında ahkam kesen zat-ı muhterem, diğer bir proğramda spor otoritesi kesiliyor. Spor proğramında yorum yapan diğer bir megaloman tip,"yetenek sizsiniz"de juri üyesi oluveriyor. Türkiye'nin ressamı denilen kişi spor proğramında futbol dersi veriyor. Tartışma proğramlarında ise, Türkiye'de başka köşe yazarı olmadığı için hep aynı hatun bağırıp çağırıyor.

 İsterseniz konuyu açalım da sizlerde kimmiş bunlar demeyin.

Pazar akşamı televizyonda sörf yaparken bir baktım Beyaz tv de (hiç izlemem) Bedri Baykam. Bir ressamın spor yorumcusu olması dikkatimi çekti ve izlemeye başladım. Diğer bir yorumcu da zamanımızın moda televizyon yorum düayeni Rasim Ozan Kütahyalı. İyice hayretler içinde kaldım. Düne kadar Ümit Zileli ile tartışma proğramında bağırmaktan başka hiçbir becerisi olmayan bu kişi şimdi futbol yorumcusu olmuştu. Sinirlerimi daha fazla germemek için hemen kanal değiştirdim. Show Tv'de dünyayı ben yarattım edalarıyla Sergen Yalçın futbol yorumu yapıyordu. Hemen aklıma "yetenek sizsiniz" proğramı geldi. Tamam futbolun içinden gelen biri olarak futbol yorumcusu olması gayet doğal. Peki insanların yeteneklerini belirlemede nasıl bir eğitim almıştıda bu proğramda juri üyesi olmuştu?

Günlük olayların ele alındığı tartışma proğramları hep ilgimi çekmiştir. Ama artık izlemiyorum. Çünkü hangi proğramı açsanız karşınızda Nagehan Alçı. Cnn Türk'ü izlemek istiyorsunuz Nagehan Alçı ve Nazlı Ilıcak. Beyaz Tv'de Nagehan Alçı. Gına geldi artık. Allah aşkına koskoca Türkiye'de bu karı kocadan (Nagehan Alçı ve R.O.Kütahyalı) başka yorumcu yokmu? Karşındakini küçümseyen ve aşşağılayan bu ikiliden başka yorumcu kalmadımı?

Ne garip bir hal aldı benim vatanım. Ressamı,köşe yazarı olduğunu sanan medya kişleri iş adamları spor proğramcısı olur. Cahilliğini,birikimsizliğini karşındakine bağırarak örtmeye çalışanlar Türkiye'nin geleceğini tartışır. Eski futbolcular kimin daha yetenekli olduğuna karar verir. Akademisyenler, dalında eğitimin en üst seviyesini alanlar ve aydınların sesi soluğu kesilir......

Tüm bunlar bana şu kelimeyi anımsatıyor "NE İŞ OLSA YAPARIM ABİ"........

 
Toplam blog
: 32
: 573
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

1953 Konya doğumluyum. Uludağ ünv. 3.sınıfta terk ettim üniversiteyi. Anarşi yoğundu o zamanlar. Pan..