Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '08

 
Kategori
Güncel
 

Ne işin var senin Allah’in Afganistan’ında?…

Ne işin var senin Allah’in Afganistan’ında?…
 

www.abc.net.au/reslib/200704/r140101_481392.jpg


Tutturdu bu şımarık çocuk “Gidecem de gideceeeeeeeem!”


“Nereye çocuğum, nereye yavrum?. Otur oturduğun yerde. Ne işin var askerlikle filan. Bak sana bir gemi vereyim, ülkede kal, işlet oyalan”


“Banane ya, banane banane. Gidecem işteeeeeee”


“Bak seni Merrill Lynch’e aldırayım. Bir telefonuma bakar”


“Olmaaaaaaaaz, bırakın beni, gideceeeeeeeem.”

“Nereye gidecekmiş?”


“Irak’ta diğer askerler gibi kahramanca savaşmak istiyor Kraliçem.”


“Allah, Allah delirmiş mi bu? Hemen bir psikoloğa yönlendirin. Ya da daha iyisi onu buraya getirin, bu deli gitmez şimdi.“


“Çocuğum, Harry’ciğim durup dururken ne gereği var yaaaaa? Bak sana sermaye vereyim bardak içinde soslu haşlanmış mısır satışı yap evladım”


“ Ne o öyle baba yaaaa? Midem bulandı.”


“Çocuğum bak olmazsa kur 9-10 internet sitesi, neyse parası vereyim. Oralarda ölür mölürsün, nene gerek?”


“Ne yapalım yani bu ülkenin askerleri ülkemiz için savaşmıyorlar mı? Onlar ölmüyorlar mı? Onların anne babalarının yürekleri yanmıyor mu? Senin yanmış çok mu?”


“Yavrum sen bize lazımsın? Tahtın üçüncü varisisin. Seni nasıl salalım? Bak vereyim bir kac milyon devletin ihalelerinden, aç bir mobilya mağazası, ha ne dersin evladım?”


“Bak baba eğer diğerleri gibi savaşmazsam, tahta geçtiğimde kim dinler benim sözümü? Biz ölürken o keyfine baktı diyecekler. Ne derseniz deyin gideceğiiiiiim!”


“Dinlerler, dinlerler. Bak Türkiye’ye, levent gibi askerler birer birer ölürken, kaptanlar gemilerini yüzdürüyorlar. Halâ aynı hükümet başta… İndirelim katma değer vergisini yumurtadan, yumurta sat, süt sat, peynir sat, ne bileyim işte, açayım sana bir mandra…”


“Baba, sen kafayı yedin galiba. Ne mandrası ya, ben savaşmaya gideceğim diyorum, sen mandra, süt, peynir, yumurta, kaymak filan diyorsun.Seni bir profesyonele gönderelim de baksın.”


“Ne biçim konuşuyorsun babayla sen. Taş olursun taş. Babaya laf yetiştirirken Tanrı senin dilini keser de hebele hebele diye konuşursun.”


“Bak Harry’ciğim alayım sana devlet arazilerinden ucuza düşürdüğüm bir kaç arsa, yap binaları sat çocuğum. Al parasıyla da ömrünün sonuna kadar keyif içinde yaşa, değil mi ama?”


“Hadi ordan baba ya…Beni oyalama, komutan kalkış emri verdi. Çekil F16’nın önünden de gideyim. Babaanne al babamı da saraya götür. Herkese rezil oldum yaaaa. Bekliyorlar, Irak’a gondermediniz, bırakın da bari Afganistan’a gideyim. Bıktım artik ölü asker haberleri duymaktan. Vicdanım kaldırmıyor. Hakkınızı helal edin”

 
Toplam blog
: 48
: 2038
Kayıt tarihi
: 26.12.06
 
 

1964 doğumluyum. İşletme Fakültesi'ni bitirdikten sonra Londra'ya yerleştim ve halen burada yaşamakt..