Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Ne istemiyorum

Ne istemiyorum
 

Hayattan beklentiler konusunda olduğu gibi ilişkiler konusunda da ne istediğimizden çok, ne istemediğimize kafa yorarız... her nedense...

Akla hemen klasik, 'Ne istemiyorum' geyiği gelir...

Kadın için erkekte;

-Yalan söylemesin

-Ailesiyle iyi geçinsin ki, benim ailemle de iyi geçinsin

-Sigarası alkolü kumarı olmasın

-Dayak atmasın

-Küfürlü konuşmasın

-Çalışmamı yasaklamasın

-Yasak koymasın

-Aldatmasın

Bu mudur yani?

Memlekette bu kriterlere uyan bi dolu erkek vardır eminim. Mutluluğun anahtarı bu ruhsuz 5-6 maddeden mi ibaret?

Peki ya erkekler? Onların kadınlarda, 'Ne istemiyorum' geyiğinde hangi maddeler var?

-Çalışmasın otursun, evde çocuklarına baksın

-Mini etek giymesin

-Sokağa çıkarken makyaj yapmasın

-İzinsiz sokağa çıkmasın

-Yalan söylemesin

- Lo lo lo yapmasın

Görüldüğü üzere yolumuz uzun...

Peki ya isteklerimiz?

Boşverin gitsin...

:) İyi bayramlar...

http://www.esmakahraman.com/ne-istemiyorum/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..