Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ne kadar bir, ne kadar hiçsin ?

Ne kadar bir, ne kadar hiçsin ?
 

Ladesin Lades Olsun Mu?


Dün gece uyku tutmayınca otantik akıllı telefonumdan film izleyesim tuttu. Süper akıllı telefonumun bana sunduğu otantik film uygulaması sayesinde içinden über romantik bir film seçmiş bulundum.
 
Tahmin etmesi zor olmayacaktır ki; hanım kızımız sizlere ömür.
 
Höküre hönküre ağlayınca beynimde bir kaç sinir hücresi birbiri ile reaksiyona girmiş olacak sanıyorum, mantığım devreye girdi.
 
İstemsizce içimden konuştum. Ve dedim ki:
 
Dünden bugüne sevdiklerim şu an ne kadar hayatımda?
 
Kaç tanesi hala kalbimde bir yerlerde?
 
En önemlisi;
 
Ben onları ne kadar özlüyorum?
 
Cevaplar soruları, sorular cevapları kovaladı ve yoruldular.
 
Uzun uzadıya kendimi dinleyince şöyle bir sonuca vardım:
 
Kız ölmüş, oğlan ölmüş, sevenler birbirine kavuşamamış... İşte bunlar hep, sen kendi sevdiklerini düşün diye.
 
Hayatın neresindesin, sevdiklerin nerede bir düşün ...
 
NE KADAR BİR, NE KADAR HİÇSİN?
 
"Bile Bile Lades" dediğimiz zamanlar olur ... Bana göre bu; ağlayacağını bile bile romantik film izlemek.
 
Bu tür filmlerin içinde yer alan bütün senaristler, yönetmenler, yapımcılar hepsi de kabiliyetsiz olamaz ya, muhakkak bir bildikleri olmalı. (bu durum "salak yerine konma" psikolojisinin dışa vurumu olarak da yorumlanabilir.)
 
Bu filmlerin de hepsi aynı derken, sana düşündürdüklerini, hayatına eklediklerini inkar etme.
 
Sana göre nedir bilemem ama artık böyle filmleri eleştirirken kendine karşı dürüst ol.
 
Ve her romantik film izlediğinde büyük ihtimal ağlayacağını unutma.
 
Lolaca önerilerim bunlar olacaktır.
 
Bile Bile Lades dediğiniz şeyleri paylaşmak isterseniz, bekliyorum.
 
Sevgiler,
 
MatmazelLola
 
 
Toplam blog
: 12
: 362
Kayıt tarihi
: 27.11.14
 
 

MatmazelLola; hayata dair küçük şeyler üzerine kişisel blog sayfasıdır.   Şahsi gözlemler..