Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Ne kadar ki...

Ne kadar ki...
 

Söylediklerim, söylemek istediklerimin ne kadarı ki
Ve hayatımın ne kadarı ki yaşadığım
Sevgim ne kadar ki, öfkemin yanında...

Yıllar öncesinde bırakttığım, o minicik eller
Ne kadar hüznü taşıyabilir ki parmaklarında
Ne ellerim ne kadar büyüdü ki, zamanın çerçevesinde...

Dört duvarlı küçük oda
Sözcüklerin ne kadarı çarpıyor aynaya
Ve ne kadarı hep dilimin ucunda...

Yüreğim sesini ne kadar duyurabilir
Ve kaç yürekte adım yazılı ki
Kaç yürek sarılabilir bana...

Her sevgi, unutmak diye başlarken söze
Sevgiyi sakalamayı marifet sayan kaç kişi var dünyada
Ve ne kadarı insanların
Sevgiye muhtaç aslında...

Ne kadar anlatsam boş
Yeni düğümler ekleniyor, çözülen düğümlerin yerine...

Bir deli dünyanın bir deli kızıyım işte
İyisi mi gel birlikte gülelim,
Düşünmeyelim
Gülmenin ne kadarı öfke...

Deniz Çelimli

 
Toplam blog
: 42
: 320
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beni bir dağın başında kimsesiz bıraksalar, ben yine de yazardım sanırım. Doğduğumdan bu yana yaz..