Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ne kadar kıskanç sınız? Test edin.....

Ne kadar kıskanç sınız? Test edin.....
 

İşte size kıskançlık testi, ne kadar kıskançsınız test edin, insan sevdiğini kıskanır, sevmediğini kıskanmaz "ay banane ne yaparsa yapsın" diye düşünür sevmediği için, ve kıskançlığın çeşitleri de var, eşini, çocuğunu, arkadaşının saçını, kıyafetini, arbasını, bunlar biraz çekememezliğe giriyor ama yinede insan kıskanabiliyor, çevremde olduğu için biliyorum, bende de eşimin dışında kıskançlığım yoktur, tamam itiraf ediyorum çok kıskanıyorum eşimi çok karizmatik, ses tonu çok etkileyici, bayanlarla iş gereği de olsa muhatap olmasını istemiyorum. Tamam bende güzelim kendime güvenim tam, derler ya kadının kendine güveni olmadığından eşini kıskanır diye benim için öyle bir durum söz konusu değil, her zaman kendime güvenim tamdır, testi yapın ne kadar kıskanç sınız? öğrenin......

1) Soru :Eşiniz, çok çekici bir bayan olduğunu bildiğiniz müşterisi ile iş yemeği yemesi gerekiyor, tepkiniz nasıl olurdu?

a) Eşime, “afiyet olsun” der ve o gece için hemen yeni planımı yapardım.

b) Hemen komşuma gider, bu durumu bir de onunla paylaşırdım.

c) Neden beni götürmüyur diye eşimle kavga ederdim.

2) Soru :Eşinize eski sevgilisi olduğunu bildiğiniz birinden bir posta geldi ve siz bu postayı eşinizden önce gördünüz, ne yapardınız?

a) Eşime gelen diğer postalarla beraber onu da masasının üzerine bırakırdım.

b) Açmadan eşime verirdim ama benim yanımda okumasını isterdim.

c Kesinlikle açıp okur daha sonra da onu imha ederdim.

3) Soru :İş yerinizde sizinle aynı pozisyonu elde etmek isteyen bir arkadaşınız var ve bir gün patronunuz gelip işi arkadaşınızın aldığını söylüyor, ne tepki verirsiniz?

a) “Bu sonucun olabileceiğini biliyordum” der, profeyonel yaşamın gerektirdiği soğukkanlılıkla işime devam ederdim.

b) Bana haksızlık edildiğini düşünsem de yine de arkadaşıma yeni görevinde başarılar dilerim.

c) Kesinlikle kavga çıkarır, hakkım olan bu pozisyonu almaya çalışırım.

4) Soru :Siz ve eşiniz üç günlük bir Abant Gölü gezisi planlarken en yakın arkadaşınız ve eşi aynı planı Paris için yapıyor, bu durumda tepkiniz ne olurdu?

a) Aban Gölü’ni hiçbir yere değişmez ve planınızı yapmaya devam edersiniz.

b) Paris’e gitmeyi ister ama eşinizin bu teklifi kabul etmeyeceğini bildiğiniz için ona ısrar etmezsiniz.

c) Bizim de Paris’e gitmemeiz gerektiğini eşime söyler, gerekirse şartlarımız zorlamamız konusunda da ona baskıcı olurum.

5) Soru :Televizyon zengin ve ünlü insanların hayatını anlatan bir show programı izlediğinizde ne hissedersiniz?

a) İbret alır ve kendi yaşantıma şükrederim.

b) Onlar gibi olmayı isterdim ama o kadar yorucu bir hayat bana göre değil.

c) Onlara özenirdim ve kendimi mutsuz hissederdim.

6) Soru :Sizinle aynı zamanlarda doğum yapmış bir arkadaşınızla buluştunuz, onun çocuğunun yürümeye başlamış olduğunu gördünüz, aşağıdaki tepkilerden hangisini verirdiniz?

a) Her çocuğun kendine özgü bir gelişim zamanı olduğunu bilir ve bu durumu umursamazdım.

b) Benim çocuğumun da yürümesini isterdim ama onu fazla zorlamazdım.

c) Eve döndüğümüzde hemen yürüme çalışmaları yapmaya ve çocuğumu yüremesi için zorlamaya karar verirdim.

DEĞERLENDİRME

A şıkkı çoğunluktaysa...
Kıskançlık hissinin zerresi bile sizde yok. Kendi yaşamınızdan ve sahip olduklarınızdan mutlu olabiliyorsunuz ve hayatın pozitif yönlerine odaklanıyorsunuz. Sizi tebrik ederiz, çünkü günümüz koşullarında sizin kadar özgüveni yüksek insanları bulmak oldukça zor...

B şıkkı çoğunluktaysa...
Ara sıra kıskançlık yapsanız bile kıskançlığın kimseye yararı olmadığını biliyor ve hemen eski soğukkanlılığınıza geri dönüyorsunuz. Bazen kıskançlığınızı kontrol etmek zor da olsa bunu çoğu zaman başarıyla yapıyor, bu duygunun hayatınızı negatif yönde etkilemesine müsade etmiyorsunuz.

C şıkkı çoğunluktaysa...
Kıskançlık sizi oldukça etkiliyor ve çoğu zaman da sizi mutsuz ediyor. Bu duruma bir dur demeli ve hayata bakış açınızı yeniden gözden geçirmelisiniz. Aksi takdirde sahip olmadığınız şeyler sizi yıpratmaya devam edecek ve ileride hayatınızın çekilmez bir hal almasına neden olacaktır. Bu konuda kendinizi yeterli hissetmiyorsanız bir uzman yardımı ile duruma çözüm bulabilirsiniz.

bebek.com dan alınmıştır.

SAYGILARIMLA.....

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..