Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '13

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
125
 

Ne kadar sanal site varsa, yasaklayın!..

Ne kadar sanal site varsa, yasaklayın!..
 

net'ten...


Kaldırın şu sanal siteleri kardeşim !..

Ne güzeldi eskiden TRT vardı..Bir de Necefli Sürahi...

Tam yerine gelince Manzara Koyardık...

Şimdi Penguen koyuyorlar ..Olsun..

Bizden olsun da akıllı olsun...

Eskidendi eskiden...

Darbe mi yapacaksın kardeşim...İşgal et TRT'yi olsun bitsin...

Önüne de iki tank...tamam...

Bir tahta masa arkasında dört kişi...Yap beyanatını..Örf-i İdareni ilan et...

Sokağa çıkmamanın lezzetini tadsın, heyecanlı millet..

Kıraathanelerde masa başında davşan kanı çayı içerken dinlesin senin darbeci davudi sesini radyondan..

Bir de Hasan Mutlucan koydun mu makaralı teybe...

'Yine de şahlanııyyooor ammmaaan..Yüzbaşınıın atlaarııı...Aaatlaarıı  !..''

Ardından,'' Estergooooon Kaal'ası da amman ammann...''

Arada sırada anons et...Darbe hikayeni anlat..heyecanlı olsuunn...Havan 1500...

Rakıyı yasakla...Millet efkârı evde dağıtsın..Ver ayranı   ..Ver coşkuyu...Mışıl mışıl uyusun yurttaşım...

Başka TRT yok...Radyo yok..Gazeteler  siyah manşet...Yazıyoooor..yazıyooor..Örfi idare yazıyooorr...!..

Gazeteler ..Üç..beşş..adet...Hepsi de ''Çiçek...böcek...Aşk..yemek tarifleri...Marun Mahya Yandaşları.....Macun Mılıcalı vs..dolu dolu renkli yaşamlar...

Yazarlar mellankolik..kafayı yemiş...Saçlar limonlu...Her yer yalama olmuş...Mis gibi...

Oooohh Lüküs hayaaatt !..

*****

Cııık cııkk !!!... Twitter...Facebook.. Ne gerek...Bizim yayın, baklava börek...

,,,,,,

Essahtan söylüyorum...

Kapatılmalı tüm sanal siteler...

Neden mi diye soranlar olur..

Bakın anlatayım..

Yahu...Hökümat neden kurulur ?..

Milleti mutlu etmek için değil mi ?..

Evet...

Tek başına iktidar istemedik mi yıllardır?..

10 yıldır tek başına iktidarımız yok mu ?..

Vaar..Eveett...

Peki bu millet Allahtan melasını  mı ister..habire Twittırda Göbek atar gibi TWİİİTT..TWİİİT...

Devletin ve hökümatın temelini sallayan Twıııt...twıııt...Bu ne leeyynn ?..

Yerden biten Çinliler gibi...Twııtt...Twııtt baş edemiyok...

Neymiş direnelim...Eylemleyelim...Şarkılar söyleyip yasa dışı yörüyelim...

Yahu,'' Yollar yörümekle aşınır mı ?..''

İşsizlik varmış...47 milyon aç insan varmış...Bu ülkede...

Habire Facebook mudur ne book 'tur...Milyonlarca meczup oradan daşlıyor böyyüklerimi...

Ayyııp...Ayıııp..Gözünüze dizinize dursuunn...Bu melmekette 47 milyon aç insan varda neden sallanmıyor bu vatan...

İş vardı da ben mi girmedim..

Benzin vaadı da ben mi içtim ?..(Pardon bunu önceden birileri söylemişti )

Ey vattaaann..Göz yaşların dinsin...yetüştük şincik biiiz...Hülooooogg...

Bu vataaann..Toprağın altında sıra dağlaaarr gibi yataaannn...

Evet...nasıldı ?...Hımmm...

Habire twiiiitt ataannn..Facede TIK tııık yapaann...Beğen tıklayaaann..yorum yazaanlarla mı kurtarılecek ?..

Tutturmuşlar bir fişşşkıyemi kim kırdı şarkısı...

Yahu başka şarkı mı yok ?..

-Hani benim Yecebim..yecebiim...

Ya da -Mardar Ovasııı Mardar Ovası..kazanamadıım  ırakı parasıııı..(Haa dur bu olmaaaaz )

Mehteerr Mehteer çalınmalı eveett...

Çalııın davullaarrıı  çalııınn ...

Evet...

Yasaklanmalı tüm sanallar...

TRTmiz ne güzeldi..Yine yalnız TRT olmalı yaşamımızda...

Necefli sürahimi özledim...

Kapatın sanalları;yıkın sahte duvarları...

Bu vataaannnn...!..

Devamı neydi leyn ?..

Huloooogg....(Yanlış anlaşılmasın coşku sesi bu...) Coşmayalım da ağlayalım mı ?..

Ey sanalcılarr...Coşmayı sizden öğrenecek değiliz...

Heeyy gözünü sevdiğim seksenli yıllaaarr...

ügler bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Mesut Bey, bir gün sanal medyanın işlevi gerçek manada halk tarafından kavrandığında, oluşacak ortak sinerjinin iktidarların ekmeğine yağ süren diğer kitle iletişim araçlarının işlevini bitireceğine inananlardanım. Ama bizde Arap baharı değil, demokratik Türkiye baharı olsun isterim..

Hızır Kabil 
 15.08.2013 11:36
Cevap :
Hızır Hocam,Merhaba..Aslında sanallıktan reeelliğe uzanan bir yol izledik..Dünya da bunu farketti.Paylaşım sitelerinin şimşekleri karşısında,satılabilen medya ,siyasetçisi veşürekâlarıyla ;tüm çıplaklığıyla perçemleri düşüp kelleri görünebiliyor.Türk toplumu Arabi kültüre yeterince özenle ve teyakkuzla yaklaşırsa,çağdaş ülkeleri örnek aldığında (EĞİTİM ÖN KOŞULUYLA) sorunlarının üstesinden gelir.Teşekkürler....saygılarımla..  16.08.2013 14:28
 

Kıymetli Üstat,Sayın Mesut SELEK: Hocam yazdıklarınızın tümü hakikatın membasından geliyor,İsteyenler bir göz istedi Yüce Allah Al kulum sana iki göz.Yani medeniyetin peşine düştükçe yer,yer düşüyoruz,ağlıyoruz ama yine uslanmıyor,nedamet duymuyoruz.Hak etmişiz neden şikayet ediyoruz.Selam ve saygılar sunuyorum.Sağlık ve mutluluk diliyorum.

Mehmet Burakgazi 
 14.08.2013 23:40
Cevap :
Allahın sopası yok ;ama sevgili zeki kullarının çabalarıyla Firavunların,tiranların,zalimlerin perçemlerini düşürme yöntemlerini buluyorlar.Gelişen dünyaya kör bakanlar şaşı kalkacaklardır.Mehmet Bey,Teşekkürler...saygılar..  16.08.2013 14:30
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1522
Toplam yorum
: 9157
Toplam mesaj
: 558
Ort. okunma sayısı
: 1539
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster