Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '19

 
Kategori
Deneme
 

Ne Kadar Sürede Unutulurum?

Bizim gibi alelade insanlardan bahsediyorum. Doğrusu unutulmamayı çok isterim ama bunun için pek bir şey yapmadım; serserilik yaptığım sokaklar hatırlar da anlamı olur mu bilmem.

Merak eden vardır, öldükten sonra ne kadar benden konuşulur, bir yerlerde iki kelime de olsa adım geçer?

Toprağa girdikten sonra unutulur gidersin…

Bu iş bu kadar kolay mı?

Ölmüş olmana rağmen seninle işleri varsa işleri bitinceye kadar adını mecburen anarlar.

Sevmeyenlerin varsa mezarına tükürmek için…

Bunlar bende yok, geriye ne kaldı, vefa… Kimseye iyilik etmedim, gerçi kötülük de etmedim ya iyilik daha önemli olmalı el alıyor göz görüyor zira.

Benim için tuhaf, acayip, aykırı filam derler; bak bu olabilir: Kerim Korkut diye biri vardı…

Ve eskiye meraklılar, benim gibi; bir de tanıyorsa… Çok yaşadı, bir türlü ölmedi, kış günü öldü gömemedik, helvası güzeldi bir tabak yedim…

Unutulmamanızı sağlayacak bir şeyiniz olsa iyi olur… Ne olabilir? Komik bir söz mesela, Kerim Korkut demiş ki… Söyler söyler gülerler… Ama tabi söz beni de mezarımda güldürmeli! Hani olmaz da bir yere adını vermişler; Korkut’un batakhanesi! Ünlü birinin adını alsam onun şöhretinden yararlanırdım, hay Allah neden aklıma gelmedi!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..