Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '19

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ne Kadınlar Sevdim

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular. Çok harika bir şiir. Başka bir şair der ki payın sedası gelsin sen hiç gelmesen de yani aşkın ayak sesleri gelsin sen gelme.

İnsan bu sevmek sevilmek ister yine şaire bırakalım insan sevebildiği kadar insandır. Allar pullar giydirir kuşandırır sevdiğini gönül aynasında öyle yüceltir ki hayatın merkezi olur. Yine şair her yer sen oluyor diyor.

Bu şairler de olmasa ne yapacağız. Ben de umutlandım çiçeklendim bir arkadaşı görmeye gidecektim önceden konuşmuş anlaşmışız. Gece yarısı kuru bir mesajla görüşemeyeceğimizi yazmış telefonda konuşmaya tenezzül mü etmedi yalanını gizlemek mi istedi malum körler ses grafolojisinde iyidir. Bazı ülkelerde istihbaratlarda görmeyenleri çalıştırıyorlarmış bu kişi yalan mı söylüyor doğru mu diye yine şair elimde çiçeklerle dolaştım vagonları neyse ki ben bir araca binmemiştim sadece hediyeler elimde kaldı.

Olsun sevmeye sevilmeye açık bir gönlüm var. Ben kendi gerçeğimle barışığım hala öğreniyorum. Bana attığı kazıklarla öğretmenlik yapan dostlarıma teşekkürü bir borç bilirim. Acılar olgunlaştırır kazıklar tecrübeyi artırır. Ben her yaşadığımdan ders çıkarıyorum. Ama sevmeye sevilmeye gönlümü kapamıyorum sevmekten kim uslanır tadına doyum olmaz.

Neyse bize sakin bir hayat armağan edildi galiba aheste çek kürekleri mehtap uyanması. Halimi takrire manidir hicabım üzme yetişir firakınla harabım.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..