Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '06

 
Kategori
Tarih
 

Ne Mutlu Türküm Diyene

Ne Mutlu Türküm Diyene
 

Cumhuriyetin, en iyi yönetim biçimi, demokrasinin en büyük insanlık erdemi olduğuna yürekten inanıyorum.

Eğitimin çok önemli olduğunu söyleyerek, örnek davranışlarda bulunmayan eğitmenlerin verdiği eğitimin, inandırıcı ve başarılı olacağına inanmıyorum.

Gençlere önem verildiğinin, hemen her ortamda, yazıldığı ve söylendiği her yerde, gençlerimizin yarısının işsiz olmasını kabul edemiyorum.

Sigara içmenin sağlığa zararlı olduğunu söyleyerek, sigara içen bir hekimin, hekimliğini kabul edemiyorum.

Devlet memuru olarak vatandaşına, vatandaş olarak devlet düzenine güvenmeyen bir toplumun, nasıl çağdaşlığa ulaşacağını anlayamıyorum.

Sıradan vatandaşı için, belirli bir yaşın üzerinde, bazı yasal işlemlerden önce, aklının başında olup olmadığının tespiti amacıyla, hekim raporu gerektiren kurallar getiren, fakat kendilerinin bu yaşların çok üstünde olduğunu düşünemeyen yöneticilerimizin, haklı olduklarını sanmıyorum. Hatta insanlığa aykırı buluyorum.

Yüce değer kavramlarıyla alay edercesine konuşan, dürüst davranışları, enayilikle eşdeğer kabul eden, kuyruğa girmeyi, sırasını beklemeyi bilerek öğrenmek istemeyen ya da bekleyemeyen insanın, çağdaş olamayacağına inanıyorum.

Demokrasiyi, tam olarak gerçekleştirmeyi başaramadığımız için, Cumhuriyet Bayramımızı bayram olarak içtenlikle kutlayamayacağımı düşünüyorum…

Atam izindeyiz

Türk çocuğu ecdadını tanıdıkça, daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır.

Bilelim ki, milli benliğini bilmeyen milletler, başka milletlere yem olurlar.

Her sarıklıyı hoca sanmayın, hoca olmak sarıkla değil, dimağladır.

Efendiler, artık Vatan imar istiyor, zenginlik ve refah istiyor. İlim ve marifet, yüksek medeniyet, hür fikir ve hür zihniyet istiyor.

Ben icap ettiği zaman, en büyük hediyem olmak üzere Türk Milletine canımı vereceğim.

Yükselen yeni nesil, istikbâl sizsiniz. Cumhuriyeti biz kurduk, onu yükseltecek, yaşatacak sizsiniz.

Büyük davamız, en medeni ve en müreffeh millet olarak varlığımızı yükseltmektir.

Dünyanın her tarafında muallimler, insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır.

Türkiye'nin asıl sahibi ve efendisi, gerçek müstahsil olan köylüdür. O halde herkesten daha çok refah, saadet ve servete müstahak ve lâyık olan köylüdür.

Eğer milletimizin büyük çoğunluğu çiftçi olmasaydı, biz bugün dünya yüzünde bulunamayacaktık.

Ordumuz, Türk kudret ve kabiliyetinin, Türk vatanseverliğinin çelikleşmiş bir ifadesidir.

Ordu, Türk ordusu... İşte bütün milletin göğsünü itimat, güven duygusuyla kabartan şanlı ad.

Hakikati konuşmaktan korkmayınız.

Fikirler, cebir ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez.

Cumhuriyetimizin 83. yılı kutlu olsun. Sizi özlüyorum Atam…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..