Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Ne Mutlu Türküm Diyene

Ne Mutlu Türküm Diyene
 

Haydi hep birlikte...

Sizleri, Ulu Önder Ata'mız ve silah arkadaşları, ülke savunması uğruna gözünü bile kırpmadan kadın erkek, çoluk çocuk göğsünü siper eden bütün şehirlerimiz huzurunda binlerce dakikalık Saygı Duruşuna davet ediyorum...

Sizleri, Doğu-Batı, Kuzey-Güney tüm yurt dört bir yandan işgal altındayken;
Kurtuluş Savaşı'nda, Milli mücadele yıllarında, memleket açlık, yokluk ve sefalet içerisindeyken, millet bir yudum suya, bir lokma ekmeğe muhtaç haldeyken, ayaklarındaki çarığı çıkarıp suyla kaynatıp çarık çorbası yapıp içen ve bu durumdayken bile sırt sırta, omuz omuza canları pahasına, gözlerini kırpmadan savaşan ve düşündükleri tek şey sadece Vatan'ları olan Türk-Kürt, Çerkez-Gürcü, Alevi-Sünni, Doğulu-Batılı demeden, eli silah tutan kadın-erkek-çoluk-çocuk tümünün huzurunda binlerce dakikalık Saygı Duruşuna davet ediyorum...

Sizleri, Erzurum'dan Rus ordularıyla savaşmak üzere yola çıkarılak Sarıkamış'a giderken kış kıyamette paltosuz, postalsız, gömlekle, çarıkla cehennemî tipinin ortasına sürülülerek, baş açık ayak yalın, aç susuz günlerce yol giderek, ayaza, soğuğa dayanamayıp buz tutarak hayatını yitiren ve aralarında henüz bıyığı terlememiş çocuk ve yeni yetmelerin de olduğu şehitlerimiz huzurunda binlerce dakikalık Saygı Duruşuna davet ediyorum...

Sizleri, Antep Savunması sırasında Fransız askerlerinin süngüleriyle can veren Şehir Kamil ve bütün vatansever Antepliler huzurunda binlerce dakikalık Saygı Duruşuna davet ediyorum...

Sizleri, Menemen'de Nakşibendi tarikatı üyesi, elebaşı “mehdi” !!! Girit'li Mehmet (Derviş Mehmet) ve şeriat isteğiyle gözleri kana bulanmış kişiler tarafından Şehit edilen devrim şehidi Yüzbaşı Kubilay ve Bekçi Hasan ve Bekçi Şevki'nin huzurunda binlerce dakikalık Saygı Duruşuna devat ediyorum...

Sizleri, Elazığ nufüsuna kayıtlı ve ailesinin ikameti Elazığ'da bulunan, yeni atandıkları görev yerlerine giderken, henüz evlendiklerinin üzerinden bir hafta geçmişken, kamyona eşyalarını yükleyip kendileri de içlerinde olduğu halde ertesi gün göreve başlama heyecanı içindeyken, Tunceli'de dağda yolları kesilip, kamyon şoförü serbest bırakılıp, kuzenim ve eşi öldürülüp dağa atılıp, şişmiş ve kokmuş cesetleri ancak 5 gün sonra bulunabilmiş görev şehidi, genç öğretmen kuzenim ve öğretmen olan eşi ve katledilen diğer bütün öğretmenler huzurunda binlerce dakikalık Saygı Duruşuna davet ediyorum...

Sınırları şehit kanlarıyla çizilmiş, belirlenmiş ülkemde,

herkesin huzur ve barış içinde,

insanca,

eşit bireysel hak ve özgürlüklere sahip,

ırk,

dil,

din ayrımı olmadan,

hiçbir etnik kökenle sınıflandırılmadan,

hor görmeden, hor görülmeden,

saygı duyarak, saygı görerek,

severek ve sevilerek yaşamasını istiyorum...

Öncelikle Ulu Önderimiz ATATÜRK'ün

ve

Kurtuluş Savaşında, Birinci ve İkinci Dünya Savaşlarında, İnönü Savaşlarında, Çanakkale Savaşlarında... Doğu'da, Batı'da, Güney'de Kuzey'de bütün cephelerde bugün benim-bizim refah içinde yaşamam(ız) için canlarını veren bütün şehitlerimiz huzurunda saygıyla eğiliyorum...

Bu ülke sınırları içerisinde TÜRK kimliğiyle ve bu bayrak altında yaşayan, yediden yetmişe herkesi ve hep bir ağızdan, tüm avaz "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE" diye haykırmaya davet ediyorum...

 
Toplam blog
: 153
: 1584
Kayıt tarihi
: 18.12.08
 
 

Yaşamayı seven, yaşamı dürüst ve içten yaşayan, evi, eşi ve iki yavrusunun annesi... ..