Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '19

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
Okunma Sayısı
12
 

Ne Mutlu Türküm

Ulu önderimiz Atatürk

Birçok uğraş içerisine girmiştir canlarım

Bunların başta gelenlerinden biri

“Aşiretten ulusa” geçmektir

Ancak ulus bireyleri

Birbirlerini severler

Birbirleriyle yaşamaktan sıkıntı duymazlar

Dil birliği ülkü birliği oluşur

 

Sevgi Atatürk’ümüz bunun için

Yani uluslaşmak için canlarım

“Ne mutlu Türk’üm diyene” özlü sözünü

Kalıplaştırmıştır

 

Burada önemli olan canlarım

Aynı kandan olmak değildir asla

Ülkü birliğidir

 

Yani canlarım Atatürk

“Ne mutlu Türk’üm” diyebilen Türk’tür

Soy sop kan bağı aranmaz demiştir

Sizce de öyle değil mi ama

 

Bu konuda Atatürk birçok açıklamalarda da bulunmuştur

Örneğin

“Bize milliyetçi derler yalnız biz hodbin milliyetçi değiliz” demiştir

Hodbin bencil demektir canlarım

 

Yani canlarım yani

Atatürk

Kafatasçı kan arayıcı milliyetçi değildir

Bu böyle bilinmelidir

 

Ben bu konuya yaklaşırken çok düşündüm canlarım

Ve Atatürk’e “Helal olsun valla Atam sana” diye haykırdım

 

Gerçekten durum bu canlarım

Türk Devletinin geleceğinin aydınlık olması

Dünya durdukça durması

Tamamen Ulus devlet olmasına bağlıdır

 

Bunun dışında başka yol yoktur

Yoktur

Yoktur

 

Onun için canlarım

Başta devleti yönetenleri

Sonra da Türk Devletinin uzun yaşamasını isteyenleri

Bu noktada buluşmaya davet ediyorum

 

Özellikle ayrılıkçı kesime yani ayrılıkçı Kürt kardeşlerime

Beni bir kez ciddi olarak dinleyin diyorum

 

Ayrılık mutluluk getirmez kardeşlerim

Ayrılık felaket getirir

Gelin

Gelin

Gelin canlarım

Atatürk ülküsünde buluşalım

 

Şu ülkeyi ellere el değdirttirmeyelim

El ele verelim birlik olalım güç olalım

Olmazları olur kılalım

 

Şunu unutmayalım canlarım

Olmazlar

Ulusal birliktelikte un gibi elenir gider

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 

 

Cemile Torun, Şahin ÖZŞAHİN bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

İşte bu Hocam VAROL. Çözüm bu işte. Engin yüreğin dert görmesin. Saygımla ellerinden öperim.

S Zobu 
 18.12.2019 21:55
Cevap :
ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIM KARDEŞİM BEN DE SENİN YANAKLARINDAN HASRETLE ÖPÜYORUM:) SAĞ OL SAĞLIKLA YAŞA:)  19.12.2019 0:21
 

Aynen, ne mutlu Türk'üm diyene...

Kerim Korkut 
 10.12.2019 6:54
Cevap :
Çok teşekkürler canım arkadaşım:)  10.12.2019 23:10
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 835
Toplam yorum
: 3966
Toplam mesaj
: 118
Ort. okunma sayısı
: 218
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster