Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne öğrendim..

Sonsuz bir karanlığın içinden doğdum,
Işığı gördüm, korktum...
Zamanla, ışıkta yaşamayı öğrendim.
Karanlığı gördüm, korktum.
Gün geldi sonsuz karanlığa uğurladım sevdiklerimi...
Yaşamayı öğrendim.
Doğumun, hayatın bitmeye başladığı an olduğunu;
Aradaki zamanın ise ölümden çalınan zamanlar olduğunu...
Zamanı öğrendim,
Yarıştım onunla,
Zamanla yarışılmayacağını; zamanla barışılacağını zamanla öğrendim.
İnsanı öğrendim,
İçlerinde iyiler ve kötüler bulunduğunu, sonrada her insanın içinde iyilik ve kötülük bulunduğunu...
Sevmeyi öğrendim,
Sonra güvenmeyi,
Sonrada güvenin sevgiden daha kalıcı olduğunu ve sevgiye güvenin sağlam zemin oluşturduğunu...
İnsan tenini öğrendim,
Tenin altında bir ruh olduğunu;
Sonrada ruhun aslında tenin üstünde olduğunu...
Ekmeği, barış için ekmeğin bolca üretilmesi gerekliliğini,
Sonrada hakça üleşmenin üretmek kadar önemli olduğunu...
Okumayı öğrendim,
Sonra yazmayı ve okuma yazma kendimi öğretti bana;
Dünyaya meydan okumayı genç yaşta...
Düşünmeyi öğrendim,
Kalıplar içinde düşünmeyi,
Sonrada sağlıklı olanın kalıpları yıkmak olduğunu...
Gerçeği öğrendim bir gün,
Gerçeğin acı olduğunu,
ama dozundaki acınında yemeğin tuzu olduğunu...

Bu yazı C. D'dan alıntı.
Paylaşmak istedim.
Sordum ki kendime, ben ne öğrendim?...


Aslında Hayat'ın çok büyük bir emek olduğunu....
Sevginin ve aşkın emek emek büyüdüğünü, serpildiğini...
Emek vermeyi...
Karşılıksız emek vermenin ne demek olduğunu...
Hiçbir şeye emek vermeden sahip olunamadığını...
Bu dünyada aldığım her nefesin ne kadar kıymetli olduğunu...
Bugün yapmam gerekenleri yarına asla bırakmamayı...
Hayatımın kalan kısmında hayatın tadını almayı...Bu tadı da sevdiklerimle paylaşmayı...
Telaşlanma gereğini...
Hiç ölmeyecekmiş gibi değil de yarın ölecekmiş gibi yaşamak gerektiğini...

Çünkü;
Hayat dediğimiz şeyin aslında ne kadar da kısa olduğunu...

Sevgiyle kalın...


 
Toplam blog
: 11
: 426
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

Sanırım yolun yarısına gelmiş, gelirkende epeyce birşeyler görmüş geçirmiş ama son dönemde, çok da m..