Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ne olacak halim?

Ne olacak halim?
 

Ben bu satırları yazarken.. sen, çok uzaklarda olacaksın!...

Sevgili'm...

Şimdi gidiyorsun...

Sabah uyandığımda gör(e)meyecek miyim seni?

Kahvaltı keyiflerimiz, çay keyiflerimiz ol(a)mayacak mı?

Sarıl(a)amayacak mıyım özlediğimde,

Göğsüne gömül(e)meyecek miyim sebepli sebepsiz ağlamalarımda?

Ya... ya, görmek istersem seni dayanamayıp da?

Ya beklersem pencerenin önünde gel(e)meyecegini bile bile...

Ya denizin boyunda oturup şarap içmek istersem seninle gecenin bir vaktinde?

Ya uyku tutmazsa,

Ya uyuyamazsam soluğun olmadan, elini tutmadan?

Şimşekler çakıp, yağmurlar yağdıgında tut ki elektrikler kesilir de,
ya korkarsam?

Sana doğru döndüğümde sana sarılacağımı sanıp,
o an yokluğunu görüp de,

Ya ağlarsam...

Ya hiç birşey fayda etmezse

Sensizliğime?

Ya firar edersem bir deli anımda...
ya yanına gelirsem ?

Elimi uzatıp; "gel"desem,
"Gidelim" desem ne olacak?

Şimdi gidiyorsun,
Ben sensiz ne olacağım hiç bilmiyorum...

Ben bu satırları yazarken,

Sen,

Çok uzaklarda olacaksın biliyorum...

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..