Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '09

 
Kategori
Yetenekler
 

Ne olsan-Ne OLURDU

Ne olsan-Ne OLURDU
 

Portakallar sulu...olsada yesek, para nerde, para yok ki alalım.:)


Ben bir memur olsam; terfi etmem an meselesi olurdu, derhal müdür olurdum.


Müdür olsam; müdürler arasında genel müdür olurdum.


Vekil olurdum, miller vekili. Gelmiş ya da geçmiş, gelecek olanlarda dahil; benim kadar iyi bir millet vekili olamazlardı.


Bakan olurdum ve tarih yazardım. Bakanlar tarihi.


Başbakan olurdum. Ülken bir numara olurdu. Dünya devi ülkeler yanımızda miyavlardı. Kıyas bakımından ancak kedi kadar olurlardı.


Kral olsan, krallar kral olmak neymiş görürlerdi.


Padişah olsam, , işte asıl padişah budur denirdi.


Bir ordu komutanı olsam; dünya da tek bir ordu olurdu. O da benim ordum olurdu.


Hiçbir şey olamasam; iyi bir eleştirmen olurdum, eleştiremeyeceğim hiçbir şey olmazdı.

 
Toplam blog
: 16
: 804
Kayıt tarihi
: 15.03.09
 
 

10/09/1976 Rize/ Çayeli doğumluyum. Liseyi bittirdim, üniversiteyi terkettim. Eleman olarak çalış..