Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '07

 
Kategori
Güncel
 

Ne olur biri bana anlatsın!!!

Ne olur biri bana anlatsın!!!
 

Ben artık hiç anlayamıyorum, bu duruşun ne anlama geldiğini eğer biri biliyorsa anlatsın...

Çünkü bu eğer İSLAM İNANÇLARINA göre yapılan bir tercihse birinin çıkıp bunu anlatması lazım...

Şöyle ki;

Dinimizin kurallarına göre benim bildiğim kadarıyla KADINLAR Göğüs çatalından yukarıda boyun çevresinde, kollarda el bileklerine kadar, ayaklarda ise ayak bileklerine kadar vücud hatlarını saklayacak şekilde ( GÖĞÜS, KARIN ve KALÇA hatları belli olmayacak) örtünmeli ve bunu da karşı cinsi olan ERKEKLERİ tahrik etmemek için yaparlar...

Bu kuralı savunanların en büyük dayanak noktası olan kısmı ERKEKLERİ TAHRİK ve dolayısıyla ERKEKLERİN yanında yada TOPLUM içinde KADINLARIN kendilerini SERGİLEMEME kuralıdır!!!

Bu kural bir tek KADINLARIN evlenmelerinin yasak yani HARAM olduğu erkekler için uygulanması gerekli değildir...

KADINLARIN evlenmelerinin haram olduğu ve bu yüzden yanlarında bulunmalarının yasak olmadığı erkekler: "BABA, ERKEK KARDEŞ ve ERKEK ÇOCUKTUR" yani birinci dereceden akrabalarıdır...

Diğer tüm akrabalar, ister AMCA, DAYI, KUZEN, YEĞEN gibi yakınlardan başlamak üzere tüm ERKEKLER ile bir arada bulunması yasak olup onlarla evlenme imkanı olabileceği için yanlarında kapalı olmak zorundadır...

Hatta eve bir misafir geldiğinde ise HAREMLİK ve SELAMLIK olması gereken bir durumdur.

Bu yüzden yukarıdaki inanç sistematiğini günümüzde de yukardaki gibi yorumluyanlar (Bana göre bu kuralın yorumu İSLAM'ın ilk yayıldığı dönemlerde KADINLARIN ve KIZ ÇOCUKLARININ esir yada cariye olarak satılıp alınabilmesini engellemek için çıkarılmıştır.) bu şekilde yaşamaktadırlar...

Örneğin bir başka kural ise herkesin bildiği gibi İSLAMİ kurallara göre bir Erkeğin 4 Kadınla evlenebilmesi mümkündür, ama bilinmesi gereken en önemli kural bu İSLAMİ KURAL o dönemde yaşanan savaşlar sonucu erkeklerin ölümleri sebebiyle kadınların yanlız kalması ile oluşan durumdan koruma düşüncesi olmasına rağmen toplumumu içinde yada dünyada hala bunu kullanarak 4 KADINLA evlenen yada evlenmeye çalışan bazı erkeklerle doludur...

Günümüzde baktığımızda;

Bazı insanların İNANÇLARINI dilediğince yaşayamadıklarını ve TÜRBAN takarak daha fazla İNANÇLARINI yaşamak istediklerini bu yüzden DEVLETİN bu konuyu serbest bırakmasını istediklerini buna karşı çıkanlarında neredeyse DİNSİZLİKLE suçlandıkları bir döneme gelmiş durumdayız...

PEKİ DİYORUMKİ ARTIK BİRİ ÇIKSIN YADA BİR KURUL OLUŞTURULSUN ve TÜRBAN NEDİR, DİNEN NEDEN TAKILMASI ZORUNLUDUR, KADINLARIN DİNSEL İNANÇLAR ÇERÇEVESİNDE GİYİNMELERİ NASIL OLMALIDIR AÇIKLASIN...

Çünkü bana göre Sn. Hayrinüsha GÜL'e baktığımda bunun nasıl DİNSEL BİR İNANÇ gereği olduğunu anlayamıyorum...

Bir insanın dudaklarında ruj, gözlerinde her türlü makyaj malzemesi, yüzünde fondoten ve kremler yani tüm güzellik ERKEKLERİN ve TOPLUMUN karşısında sergileniyor...

Giyim şekli vüdut hatlarını kapatacak bollukta olacağına tamamen hatları ortaya çıkaracak sıkılıkta...

Ayrıca diğer en önemli konu Sn. Hayrinüsa GÜL'ün kendi birinci derece akrabaları dışındaki tüm ERKEKLERLE tokalaşması yada yaşça çok genç olsalar da bazı ERKEKLERLE yanaktan öpüşmesi...

Bence bundan sonra esas tartışılması gereken konu LAİKLİĞİN yozlaştırılmaya çalışılmasının yanı sıra İSLAMİ KURALLARIN da Toplumun İçinde Yozlaştırılmaya başlaması...

O YÜZDEN DİYORUM Kİ, NEOLUR BİRİ BANA ANLATSIN ve İSLAMİ KURALLARA uygun yaşamak isteyen kimlerse aralarında bir standart sağlansın DİNSEL İNANCIN sadece bir TÜRBAN olup olmadığını anlayalım...

Çünkü bana göre TÜRBAN takmakla MÜSLÜMAN olunmaz ve TÜRBAN, İSLAM'ın bir dönem yaşanan zorluklar için ortaya koyduğu KADINLARIN örtünmesiyle hiçbir ilgisi yoktur.

Ayrıca ben kadınlar AÇILSIN, SAÇILSIN ve HER TARAFINI sergilesin demiyorum ama bir KADIN ÇAĞDAŞ bir şekilde örtünmelidir.

Saygılarımla,

 
Toplam blog
: 10
: 913
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

İstanbul Ünv. İktisat Fak. Çalışma Ekonomisi ve End. İliş. Böl. mezunuyum. Ayrıca Yeditepe Ünv. Sosy..