Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Ne olur güzelim boynunu bükme

GÖNLÜM RAZI OLMUYOR

Ne olur güzelim boynunu bükme,

Üzülmene gönlüm razı olmuyor.

Öyle için için gözyaşı dökme,

Üzülmene gönlüm razı olmuyor.

Sen bulut ol, ben ağlarım yerine,

Sen yağmur ol, ben çağlarım yerine,

Karaları ben bağlarım yerine,

Üzülmene gönlüm razı olmuyor.

Yanağında güller açsın bir tanem,

Yüreğinde kuşlar uçsun bir tanem,

Acı günler çabuk geçsin bir tanem,

Üzülmene gönlüm razı olmuyor.

Sen gülünce aydınlanır şafağım,

Sen gelince çiçeklenir toprağım.

Sevginle çözülür dilim dudağım,

Üzülmene gönlüm razı olmuyor.

Yüreğimi kattım sevgi harcına,

Kefil oldum senin keder borcuna.

Yürü gayrı mutluluğun burcuna,

Üzülmene gönlüm razı olmuyor.

 
Toplam blog
: 16
: 509
Kayıt tarihi
: 20.02.08
 
 

Bestami Yazgan Eserlerini zevkle okuduğunuz yazar, 1957 yılında Osmaniye’nin Toprakkale ilçesinde ..