Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
844
 

Ne olur kavga edelim…

Ne olur kavga edelim…
 

Alıntı


‘’Hadi kavga edelim

Delim benim yaa!Olur mu hiç?

Ya niye olmasın hadi ama yaa…

Yahu!Durduk yere ne kavgası şimdi.

Ya ne olur yaa,sen hiç kızmıyorsun bana…

Allah’ım yaa!:) Niye kızayım ki sana bitanem.

Bilmem bul işte bir şeyler kız bana ,ben çok kızıyorum sana ama sen hep en sinirlendiğin zamanda bile sen öyle diyorsan kuzu diyorsun.Kız bana yaa

Sen valla delisin,ben sana kıyamam ki prenses bana kızıyorsan sinirlendirecek bir şey yapmışımdır.

Ama bende seni sinir ediyorum bazen.

Ben sinirlenmiyorum,sana hiç kızmıyorum valla,hem kızınca tersim çok kötüdür benim hiç görmek istemezsin.

Olsun ben bir kere göreyim o tersini korkup kızdırmak istemem seni, yoksa daha çok uğraşırım…he he he:)

…..:)

Ya gülme çok ciddiyim,insanın sevdiğiyle kavga edip barışması bile keyiflidir mutlaka,ama bizde hiç olmuyor hıh!

….:)

Tamam tamam bu susuş ‘’sen nasıl diyorsan kuzu’’ susuşu yani gene kızmayacaksın,kapattım konuyu.

Evet gene,bugün,yarın hiç kızmayacağım sana,benim derdim kızıp küstürmek değil prensesi,sadece mutlu etmek.

Mucizemsin diyorum işte…’’

Ben galiba delilik sınırlarımı zorluyorum:) Kim zorla kavga etmek ister ki??

Ben istiyorum işte,ama ne yapayım her şey bu kadar iyi giderken hep kızan ben oluyorum,ne yapayım sinirliyim azıcık.Sonra da vicdan yapıyorum yine boşa şeylere kızdım,kırdım kesin diye.O zaman o da kızsında kavga edelimde ödeşelim istiyorum : ) Yani çok güzel hareketlerde ki skeçte geçen replikler oluşacak yakında aramızda’’bağır bana,küfür et…’’,ama yok o kadarda değil tabi ki:)

Ben sadece tatlı didişmeleri istiyorum,azıcık naz yapılan.Hatta ben galiba kavga sonraları barışırken oluşan sevimliliği istiyorum,ama boşa bu isteğim her an başka mucizelerle ve sevimliliklerle dolu iken ben zaten her dakika naz yapıyorum.

Şımarıklık ediyorum :) Ama çok yakışıyormuş : ))

Herkes tatlı kavgalar etmek ister mi sevdiğiyle yoksa gerçekten sorun bende mi acaba? :)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 205
Toplam yorum
: 496
Toplam mesaj
: 91
Ort. okunma sayısı
: 4466
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster