Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '15

 
Kategori
Deneme
 

Ne olursan ol kendine gel !

Ne olursan ol kendine gel !
 

Eveeet çok tanıdık…başlığı atmış bulunuyorum,
 
Şimdilerde pek bir trend olan, evde kankinle yada pampişinle (!) konuşuyormuş edasında, öylece sansürsüz ve üstüne buda yetmeyip fotoğraflamak moda, öyle değil mi efendim ?
 
İşte tamda mevzu buyken, herşey olabilme yetisine sahip insan oğlu, kendine gel içsel çağrışımlı başlığı niye attığımı meraktasınız, hay aksi bir türlü mevzuya giremedim yazasım mı yok ne !
 
Hımm…hatırladım bu yazıyı aslında kendimle bir hesaplaşma sonucu başlamış bulunuyorum, öyle kolay değil insanın kendisiyle oturup hayat üzerine konuşması, meğer iç ses denen şey ne acımasız bişeymiş, sohbete oturdunmuda öyle karnım acıktı, tuvaletim geldi vs gibi bahaneleri kabul etmeyen, eee sen kaşındın edasında bir kara delikmiş.
 
Sabır! ana fikre geliyorum…
 
tam da içimdeki kara delikle cebelleşirken gözüm netteki bir habere takıldı "bu ne ya dedim" artık nasıl demişsem, içses bile yuh dedi oderece neyse diyeceğim o ki neler oluyor bu insanlara malımız var gösterelim deseler o herkeste var kendince, yok tekrar popüler olmaya çalışıyolar desem cıkss oda değil,hepimiz ünlü oma peşindeyiz hayatlarımızı deşifre etmek için uyku kaçmaları yaşamaktayız, peki neymiş cevap aynen şu; ‘kendimi ifade etme şeklim’ pes dedim ben neredeyim yahu uzaydamı?  biri bana anlatsın zira kafam karıştı bilemiyorum nezaman toparlanır mechul..
 
Toplam blog
: 3
: 117
Kayıt tarihi
: 13.10.13
 
 

Reklam sektöründe tasarımcı,   İstiyorum ki; en mahrem koy gibi olsun yazdıklarım, gözünü..