Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Ne olursun gitme...

Ne olursun gitme...
 

gitmesen olmazmı...


Gece gündüz dualarımdasın
Yüreğimde dolaşan bir sancımsın
Dayanmaz, bu yüreğim
Ne olursun gitme...
Ya benimsin, ya elin
Ne olursun gitme...

Ay gecede, bir yıldızımdın
Hasretle anılan sevdamdın
Şehrin ışıklarında, seni aradım
Her ilklimde, seni tattım,
Ne olursun gitme...
Ya bendesin ya da sendeyim,
Ne olursun gitme...

İçimde yanan, bir ateşimsin
Bedenime sarmalanan benliğim
Hicranla dolan gözyaşlarım,
Sensizliğe özlem duyuyorum
Ne olursun gitme...
Bende sen, sende ben olayım,
Ne olursun gitme...

Talan olsa da, şu çorak gönlüm
Viran olsa da gençliğim,
Biçare ararım meçhullerde,
Ellerimle semaya dua ederken
Ne olursun gitme...
Ben sana aşık, sen bende
Ne olursun gitme...


hacer teke

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..