Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne oyun ama!

Ne oyun ama!
 

Inetten alıntı


Oyuna getirdiler. Tuzağa düşüyoruz. Bunlara ne in ne cin dayanır. Şeytan Allaha tövbe etmiş bunların yüzünden.

Kimdir bunlar ?!!

-..............

"İşte bunlar ya da "-kim ?

-Ne bileyim?!! Biliyoruz bilmesine ama niye?!! 

İşte soru da bu ya niyetleri ne ?!!

-Valla bir Allah bilir bir onlar bilir!!

Sen ne biliyorsun ?

-Ben sadece şüpheleniyorum ?

Neden? 

-Tuzağa çekildik, oyuna geldik ?

Nasıl?

-O  kadar haklı davamız ve haksızlığa mücadelemiz ve birikmiş tepkimiz vardı ki... Bizi gaza getirdiler ve oyun oynadılar. Şimdi herşey güllistanlik yeşillik! İçimden bir tiyatroda ben mi kursam diyorum .Ne olacak ortada ki o kadar haksızlık ve pervasızlık?

-2014  bekliyeceksin!!!

 
Toplam blog
: 82
: 437
Kayıt tarihi
: 11.08.09
 
 

İlgi alanlarım muzik. İlk kez Milliyet Blog'da yazı yazmayı deniyorum, daha doğrusu düşüncelerimi..