Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Ne sen ne de ben

Ne sen ne de ben
 

Unutmak kolay da ya unutamamak?


Unutmak kolay da unutamamak? İşte sanırım asıl zor olan bu...En son okuduğun kitabı yada en son yediğin yemeği bile unutabilirsin. Çünkü bu bir ihtiyaç oluşturmamıştır bünyede. Sadece açsındır, yemek yemek istersin ve yersin...Bir iki gün sonrasında "ne yedin dün?" denir...hatırlayamazsın bile belki:) Ya da birşeyler okumak istiyorsundur...Eline geçen ilk kitabı alır, bir çırpıda okur bitirirsin ama içinden bir cümle söylediklerinde..."Nasıl ya?" diyebilirsin:) Yani unutursun...Bir de UNUTAMAMAK vardır. Bunlar senin için ihtiyaçtır...Olmazsa olmazındır ve ne zaman yediğini, okuduğunu hemen hatırlarsın! Yada içine ne konduğunu, içindekilerin sana neler sunduğunu...Böyle anlarda unutmak istesen de unutamazsın...Sana kendini hatırlatır... Sıcacık bir dumanıyla yada içini cız eden bir tek sözüyle.  

Yemeğiniz ve kitabınız bol olsun:) Azar azar yiyin ve sindire sindire okuyun lütfen...  

***  

(mırıldanmak istedim...)  

Yeşil Ördek Gibi Daldım Göllere
Sen Düşürdün Beni Dilden Dillere
Başım Alıp Gidem Gurbet Ellere
Ne Sen Beni Unut Ne De Ben Seni

Sevdiğim Cemalim Güneşim Mahım
Seni Seven Aşık Çeker Ezvahın
Getir El Basayım Kelamullahın
Ne Sen Beni Unut Ne De Ben Seni

Gel Seninle Bir Ahduman Kuralım
Bağlanalım Bir Karara Varalım
Verdiğimiz Sözde Hemen Duralım
Ne Sen Beni Unut Ne De Ben Seni

 

 
Toplam blog
: 11
: 460
Kayıt tarihi
: 29.05.11
 
 

İ.T.Ü. Lisans eğitimli, halen çalışmakta olan biriyim. Okumayı ve okutmayı seviyorum:) Hayatı yaş..