Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '07

 
Kategori
Dostluk
 

Ne var bunda şaşacak !

Ne var bunda şaşacak !
 

Bir gün beni bir toplantıya çağırmışlardı. Salona girdiğimde oradakilerden biri, bir tanıdık, bana selam vermedi. Ayrılırken bir dostuma dert yandım, bana şunu söyledi: “Ne var bunda şaşacak? Mahsus yapmamıştır; orda olduğunuzun farkına varmamıştır.”

Ben de cevap verdim: “ Hakaretinin en kötüsü de bu zaten! Bana selam vermeyişi değil, benim orada olduğumun farkına varmayışı üzdü beni! “

Dostumun “ fakat bilerek olmamıştır, dalgınlıktır sadece...” demesi üzerine “ En kötü hakaretler, bilerek yapılmadı dediklerimizdir; en kötü kabalık da karşımızda bir tanıdık varken dalgın olmaktır.” cevabını verdim.

Ve bir söz: Yeri cebiniz olan şeyi kafanıza tıkmayınız, yeri kafanız olan şeyi cebinize sokmayınız.

( Miguel de Unamuno )

Resim : www.bittbox.com

 
Toplam blog
: 110
: 811
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

Hayatta iki şey vardır; masallar ve sonuçlar. (Erol Aslan)      ..