Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ne yapacam ben kendimle yaa...

Ne yapacam ben kendimle yaa...
 

Bu nasıl bir şey ben hiç anlam veremiyorum.Hayatımız boyunca hep hissedecek miyiz bu kaybetme korkusunu yoksa ben fazlamı evhamlıyım acaba?

Her gece yatağa uzandığımda yüzümü eşime dönüp ‘Allah seni başımdan eksik etmesin,yokluğunu göstermesin’ demeden uyuyamıyorum.Sabahları evden çıkarken ‘Allaha emanet ol ‘dediğim vakit onu daha bir güvende hissetme duygumu aşamıyorum.

Korkuyorum kendimden bazen aman ona bir şey olacak diye düşünüp yanımdan ayırmayacağım git gide:D Bu da ne mümkün tabiî ki…

Çok evhamlı bir tip değilimdir aslında ,ya da ne bilim ben öle sanıyorum kendimi, öle hesap sormak için de üzerine düşmüyorum,ben buna sadece kaybetme korkusu diyorum.Nişanlıyken sevgiliyken can kandı ama eş olunca başka oluyor sevdiğiniz,candan öte oluveriyor.

Sürekli aman ona bir şey olmasın diyor insan (yada belki bu sadece bende öyle),üşümesin,yorulmasın,üzülmesin ….

Bazen ‘sen bana böyleysen çocukların olunca ne yapacaksın acaba diyor’ eşim,utanıyorum o zaman… çok mu sıkıyorum yoksa,hastalık hastası tipler gibi mi oldum diye…

Aslında tek derdim sevgim belki de… Çok seviyorum…

Allah başımdan eksik etmesin…

Gülüşünü seviyorum,kızışını seviyorum,ağlamasını,kahkahasını,bağırmasını bile seviyorum… (ki hiç öle psikopata bağlayıp kükremez ya benim kuzum..)

Çok sevdiğimdendir belki onsuz ne yapardım diye çook düşünüyorum.Ya hiç evlenmeseydik? Ya bir gün beni sevmezse…

Çok evhamlıyım ben yaaa… Bunun başka bir açıklaması yok. 

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..