Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '11

 
Kategori
Deneme
 

Ne yapayım? Ne yazayım?

Ne yapayım? Ne yazayım?
 

Kelebekler, güvercinler ve güller uçuşsun


Yazmaya başlamak, konuşmaya başlamak gibidir.

Konuşmayı öğrendikten sonra unuttum diyerek vazgeçemezsiniz.

Konuşacak birşey bulamayıp konuşma enerjisi dışa vuranlar işi gevezeliğe dökerler.

O olmadı bu, bu olmadı işi dedikoduya dökerler.

Ne yapayımdan ne yapmışlara, ne diyeyimden ne demişlere geçerler.

Ben olmaktan, o olmaya, onlar olmaya, yok olmaya başlarlar.

İŞTE yazı ortamında yazacak bir şey bulamayanlar, onun bunun yaptıklarıyla yazdıklarıyla uğraşmaya başlarlar.

Yorum yazarlar, mesaj yazarlar yetmedi bizzat bir yazı yazarlar.

Birde yazardan rahatsızım diye de vurgularlar, ben bir kara liste yaptım onlara hiç bakmıyorum ki; didişmeyeyim.

Yazanı karalayan eleştiri çok kolaydır, öneren eleştiri yapan da baştacı edilecek değerlidir.

Karalayan eleştiri kurşun gibi, öneren eleştiri de beyaz bir gül gibidir.

Havada kelebekler, güvercinler ve beyaz güller uçuşsun. 

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..