Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Ne yapmalı?

Ne yapmalı?
 

Günlerdir medyada Filistin vahşetini izliyoruz. En duyarsızımızın bile içinin kan ağladığı kesin. Şahsen ben, televizyonda çocuğuna siper olan babayı gördükçe kendi evladıma sarılırken, o sahne gözümün önüne geliyor, utanıyorum. Adeta, yüreğim keçeleşti. Yediğimden, içtiğimden, yaşadığımdan zevk almaz oldum. Her zaman kayifle okuduğum, gönül telimi titreten şiirlere bile bakamıyorum.

Dünyada benim gibi olanların çok büyük bir kitleyi oluşturduğuna da inanıyorum.
En ufacık bir olayda demokrasi, insan hakları, özgürlük diye yırtınan devletlerin ve anlı şanlı örgütlerin ağzından kuru birkaç kınamadan başka bir ses çıkmıyor. Herkes bir koyun sürüsünün, yanıbaşlarında kesilen bir koyunu izlediği gibi izliyor onca masum insanın katledilmesini. Bundan sonra o kerameti kendinden menkul anlı şanlı kuruluşlar ve iki yüzlü, yalancı batı ortaya çıkıp da erdemlerden bahsetmesin. Çünkü beni ve benim gibi düşünenleri inandıramıyacaklar.

İnsanların kara sinekler gibi öldürülmesinin mübah görüldüğü bu iki yüzlü batı çağdaşlığı seviyesine nasıl ulaştık?

Bence dünya terör örgütünün başı ABD hükümeti, pis işlerini yaptırabileceği vurucu gücü de İsrail hükümetidir. Dikkat edilirse hükümetleri diyorum, halkları değil. Öz vatansız olan yahudilere filistin toprakları üzerinde devlet kurduran ABD hükümeti, onları kullanarak her türlü pis işi yaptırmaktadır. Yahudiler de ABD desteğini çektiği anda çevrelerini saran arap ülkeleri tarafından anında yutulacaklarını bildiklerinden mecburen her isteği yapıyorlar. Bu konuda öylesine şartlandırılmışlar ki, dün akşam Ankaradaki basketbol müsabakası öncesi yaşanan nahoş olaylara terör diyebiliyorlar. Kendi yaptıklarının terörün alası olduğunun farkında bile değiller.

ABD soğuk savaş döneminde bu kadar azgın, pervasız değildi. Dünya iki kupun dengesi içinde yaşıyordu. Rusyanın güç olmaktan çıkması, ABD nin bu kadar gemi azıya almasına tek nedendir diye düşünüyorum. Bu olaylar, özellikle kalkınmada geri kalmış ülkelerin hükümetlerinin aklını başına getirmelidir. Ayı ile yatağa girenin ezilme tehlikesi her zaman vardır.

Buradan başta ülkemiz yöneticileri olmak üzere, tüm ülke yönetimlerine bir dünya insanı olarak sesleniyorum.

"LÜTFEN ŞAHSİ ÇIKARLARINIZI, GÜNLÜK POLİTİK ÇIKARLARI BİR YANA BIRAKIP KENDİNİZ GİBİ OLAN ÜLKELERLE BU GÖZÜ DÖNMÜŞ TERÖRİSTE KARŞI BİRLEŞİN". Değilse, kendinizi sürüden bir koyun olarak görüyorsanız, ne kadar yalakalık yaparsanız yapın, kesilip yenme sırası hepinize gelecektir.

Esen kalın.

07/01/2009
 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..