Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '07

 
Kategori
Aile
 

Ne yapmalı?

Ne yapmalı?
 

Oğlum;

Çok uzun zamandır bir köpeğimiz olsun istiyor...

Ablası da istiyor...

Babamız çok karşıydı...

Şimdi biraz yumuşadı...

Ben?

Ben de çok istiyorum ama...

Sorumluluk sonuçta...

Bir kez aldı mı bir daha geri verilecek şey değil...

Sonra düşünüyorum...

Hayvan sevgisi şart...

Acaba bencillik mi yapıyorum?...

Çocukların ihtiyacı var böyle bir dostluk ve sevgiye...

Hem bir canlıya karşı sorumluluk almaları gerekiyor aslında...

Doğumgününe sadece bir kaç gün kaldı...

Ve O'nu neyin çok mutlu edeceğini biliyorum...

Ama...

Korkuyorum...

Ne dersiniz?....

 
Toplam blog
: 33
: 2386
Kayıt tarihi
: 16.03.07
 
 

1970 İzmir doğumluyum. Yaşadığım bu şehire aşığım. Tipik bir kova burcuyum. Hayatı, doğayı, insanl..