Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '12

 
Kategori
Mizah
 

Ne yapsam

Ne yapsam
 

Yazar olup kitap basmaya karar verdim. Yazılarım kitap için her şey hazır, düşündüm şimdi git yayınevlerini dolaş, sonra mı  kabul buyururlarsa basılsın. Hele bir de kitabım tutarsa varya bu seferde korsanlarla uğraş.

Düşündüm harika bir çözüm buldum, 100 adet bigisayarda yazıp evde onlara birer kapak, şimdi diyorsunuz sonra, eh bundan sonra bir köşe başına gidip, evet evet hanımlar ve beyler işte kitabın yazarı ben, her zaman ayağınıza böyle bir hizmet gelmez, hem de imzalıyorum. Komşum çok düşünceli ve nazik bir bayan sordu kitap kaç para olacak 5 TL. ,nedenmi karaborsacılara meydanı  vermek olurmu.

Evet  evet karar verdim. Cem YILMAZ gibi bende korsanlara göz açtırmayacağım ama burda unuttuğum bir şer var, bu seferde devlet benim peşime düşecek. Ne yapsam acaba.

 

 
Toplam blog
: 106
: 461
Kayıt tarihi
: 18.06.09
 
 

 Hayata daima pozitiv bir bakış açısı ile bakan, insanları incitmekten, üzmekten korkan ama hay..