Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '08

 
Kategori
Mizah
 

Ne yapsın

Ne yapsın
 

komik kuş


Size bir de mizah içerikli blog yazayım dedim. Hikayenin kahramanları ALLAH rahmet eylesin, ikisi de şuan hayatta değiller, benim yakınımdı ikisi de akrabamız yani. Yıl 1950'ler, Mehmet amcamla Emine teyzem şanslarını gurbette denemeye karar vermişler bir umut. Göçü topladıkları gibi ver elini İstanbul daha doğrusu, Silivri dolayları orada bir iş bulmuşlar karı koca, yabancı yere alışmaya çalışıyorlar haliyle. Birgün Mehmet amcam Alllah rahmet eylesin kendisine, eve bir karpuz almış, Emine teyzeme demiş hanım ben çıkıyorum akşama bunu hazırlarsın diye çıkıyor evden. Tabii Emine teyzem kendine has yöntemlerle denileni yapmaya başlıyor, emir büyük yerden. Akşam Mehmet amcam gelmiş eve yemeğini yemiş ve sonrasında Emine şu karpuzu getir de yiyelim demiş, burası için kusura bakmayın, Emine teyzem elinde bir tepsiyle geliyor ama içindeki yeşil hamur kıvamında bişey .. Mehmet amca şaşkın, Emine teyzem sabahtan beri şaşkın, başlamış anlatmaya. Demiş Mehmet buranın kabakları bizim köyün kabaklarına benzemiyor, içi kırmızı kabuğu ince suya atar atmaz bu hale geldi. Tabii Mehmet amca, buna güldümü yoksa bunun hakkı kötektir mi dedi orasını bilmiyorum. Bildiğim Emine teyzenin, karpuzu kabak sanmasıdır, bi de kıvamını tutturabilseydi herhalde süper bir tatlı olurdu. :DDD Nur içinde yatsın ikisi de.

 
Toplam blog
: 19
: 510
Kayıt tarihi
: 01.08.08
 
 

Lise mezunuyum, bir ilaç şirketinde çalışmaktayım, hobilerim, kitap okumak, sinema, futbol ve de müz..